Pokladna na ostro

Díky vám se modul Pokladna mohl zbavit přídomku „beta“ a v administraci e-shopu ho máte už dostupný v ostrém režimu :) Modul Shoptet Pokladna jste od konce dubna totiž pečlivě testovali a my za tu dobu nasbírali spoustu užitečných návrhů na vylepšení. A ty už jsou na světě.

Pojďme si Pokladnu připomenout

Díky modulu Shoptet Pokladna můžete provádět veškerou správu spojenou s prodejem svého zboží jak na e-shopu, tak v kamenné prodejně v jediné společné administraci. Administraci Shoptet, kterou už znáte. Už tedy žádné dva systémy – jeden e-shopový a jeden pro prodej na prodejně. Už žádná dvojí práce. Všechno pěkně na jednom místě:

Díky vám jsme sesbírali řadu návrhů na vylepšení, aby pokladna fungovala přesně tak, jak pro svůj prodej potřebujete právě vy. A tady jsou vylepšení a rozšíření, které si Pokladna získala. A za to se mohla zbavit označení „beta“.

Co přibylo?

Tisk loga

V administraci, v sekci Nastavení / Pokladna, na záložce Nastavení pokladny si nově kromě textů na začátku a na konci dokladu můžete nově přidat svoje logo, které necháte vytisknout na pokladní doklad.

Rychlá volba

Pokud nějaké zboží markujete často a chtěli byste si usnadnit jeho markování, tak tuhle novinku uvítáte. Stačí si navolit libovolné zboží do „Rychlé volby“ a tu budete mít na pokladně neustále na očích. Markování tak bude podstatně rychlejší a snadnější.

Zboží do rychlé volby nastavíte v sekci Nastavení / Pokladna, záložka Rychlá volba.

Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu

Nevyplňujte toto pole:

Tlačítko Storno

Někdy se prostě stane, že potřebujete košík vysypat. Proto jsme vám přidali možnost nákup zrušit tlačítkem „Storno„, které najdete vpravo dole pod tlačítkem „dokončit“ nákup.

Možnost vypnout dárky a slevy

Díky jednotné správě zboží i zákazníků můžete veškeré výhody přenášet neomezeně jak do e-shopu, tak do kamenné prodejny. Například třeba dárky k objednávce, nebo slevy pro vaše registrované zákazníky. Kdybyste ale chtěli tuhle výhodu nechat jen pro online nákupy, můžete snadno zobrazování dárků nebo slev na pokladně vypnout.

Možnost najdete v sekci Nastavení / Pokladna, na záložce Nastavení pokladny – obecné nastavení.

Rychlá registrace zákazníka

Zákazníci mají rádi slevy a my máme rádi zákazníky, je fajn mít možnost registrovat zákazníka snadno a rychle hned u pokladny.

Registraci jsme nově vylepšili o propojení se službou ARES. Pokud váš zákazník bude chtít mít uvedené IČ, stačí vložit pouze IČ a ostatní údaje nechat načíst ze systému ARES. Odpadne vám tak zdlouhavé vypisování údajů.

Zboží jen v kamenném obchodě

Prodáváte zboží jen na kamenné prodejně, ale nechcete ho zobrazovat na e-shopu? Stačí v detailu produktu zvolit, aby se dané zboží zobrazovalo jen pro pokladnu. Budete ho tak moci i nadále spravovat s ostatním zbožím v jednotné administraci, ale na e-shopu viditelné nebude.

Volbu „zobrazit jen v pokladně“ najdete v detailu každého zboží (administrace e-shopu, menu Zboží), v sekci „Zobrazit“.

Už jste si zkusili ulehčit práci díky modulu Shoptet Pokladna? Vaše zkušenosti vítáme, nebojte se nám o nich napsat :)

Mohlo by vás zajímat:

Navigace pro příspěvek

4 komentáře

  1. Pavel Chodil napsal:

    Dobrý den,

    lze připojit také čtečku čárových kódů? Děkuji.

    Pavel Chodil

    1. Dobrý den, Pavle,
      ano, čtečku čárových kódů, stejně jako termotiskárnu můžete připojit. Více jsme o tom psali v prvním článku o Shoptet Pokladně http://blog.shoptet.cz/shoptet-plni-nevyrcena-prani/, případně doporučuji si modul Pokladny rovnou vyzkoušet http://www.shoptet.cz/vyzkouset/.
      Mějte krásný den.

  2. Oldřich napsal:

    Dobrý den,
    jak je možné správně naskladňovat zboží do eshopu? Je možné využít k tomu nějak modul pokladna?
    Ideálně by mělo být možné zadat počet kusů a cenu.

    1. Dobrý den, Oldřichu,

      pokud chcete hromadně naskladňovat zboží, doporučila bych spíše formou hromadných importů (sekce Produkty / Import produktů), kdy si kusy a ceny jednotlivých produktů nastavíte v tabulce a tou pak zaktualizujete produkty v e-shopu, nebo jí nahrajete zcela nové produkty. Více se tomuto tématu věnujeme v naší nápovědě http://help.shoptet.cz/topic/import-zbozi/ – zkuste se do ní prosím podívat.

      Hezký den, Katka

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vložením zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů