Podnikání

Rozjet e-shop není v dnešní době nic tak těžkého, ale rozjet úspěšné podnikání a snový e-shop už tak snadné není. Čeká vás spousta přemýšlení, nastavování a my vám s tím chceme co nejvíc pomoct. A že si nevíte rady? Máme pro vás cenné rady a tipy! Naučte se chodit nejen ve světě e-commerce.

Přesouváme WordPress z domény na doménu

Přestože na internetu lze najít celou řadu návodů, jak přesunout instalaci WordPress včetně databáze na jinou internetovou adresu, žádný z nich se mi nezdál dostatečně podrobný a přesný, a tak, jelikož jsem tento přesun sám nedávno prováděl, jsem se rozhodl sepsat krok za krokem, jak postupovat, aby vše proběhlo rychle, bezpečně a zaručeně správně. Založte […]

Přečíst celé

Jak efektivně prodávat reklamní místo na stránce

Jistě se všichni shodneme na tom, že přímý prodej reklamního prostoru na stránce se vyplatí. Jednak nepoužíváme žádného prostředníka, který si v lepším případě vezme půlku, ale hlavně si určujeme podmínky tak, aby byly výhodné pro obě strany. Nemusí přitom platit limity prostředníka, jako je například rozměry banneru nebo jeho velikost. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Jak napsat kvalitní článek za 20 minut

Věřte nebo ne, kvalitní článek, dlouhý 400 až 500 slov je možné napsat během pouhých 20 minut. Zdá se vám to jako fikce? Nikoliv. Pokud se budete držet rad, které vám v tomto článku ukážeme, zvládenete to také. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Zlaté pravidlo online marketingu

Možná už máte dost těch pravidel, která kolem sebe slyšíte. „Dělej tohle, toto je zakázáno, abys uspěl, musíš…“.   Zkusme se na základní pravidlo online marketingu podívat trochu z jiného úhlu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Marketingová komunikace

Pokud chcete svého potenciálního zákazníka na svém webu zaujmout, je nezbytné vědět, jakým způsobem to nejlépe provést. O tom, jak zákazníka zaujmout a vnuknout mu myšlenku, že zrovna zboží na vašem webu je to nejvhodnější ke koupi, se píše v následujícím článku.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Vytváření kvalitních zpětných odkazů

Pravděpodobně jste již slyšeli o tom, že získávání odkazů ze směrodatných stránek je nezbytné pro váš dlouhodobý propagační plán. Dnes si tedy povíme o tom, jakým způsobem tyto odkazy získávat. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky