Podnikání

Rozjet e-shop není v dnešní době nic tak těžkého, ale rozjet úspěšné podnikání a snový e-shop už tak snadné není. Čeká vás spousta přemýšlení, nastavování a my vám s tím chceme co nejvíc pomoct. A že si nevíte rady? Máme pro vás cenné rady a tipy! Naučte se chodit nejen ve světě e-commerce.

Prodej, nakup, investuj, půjč si – na Eshopiste.cz

Připravili jsme novou službu, tržiště e-shopů nabízených k prodeji nebo investici. Pojďme si ukázat různé scénáře, které možná řešíte, a jedno jejich společné řešení. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Jak měřit e-shop? Nebojte se Google Analytics, tady je návod

Ať už jste fanda čísel, nebo ne, když chcete prodávat, hodí se znát statistiky svého e-shopu. K tomu slouží šikovné nástroje Google Analytics a Google Search Console. Jejich světem vás provede Bára, naše PPC specialistka, která stojí za kampaněmi Shoptetu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Co prodávat v e-shopu?

Vybrat správný produkt pro nový e-shop není úplně jednoduché. Co prodávat vás vždycky nenapadne ve spánku nebo rozsvícením žárovky, jako u animovaných hrdinů. Takový produkt musí mít na trhu potenciál a zároveň by vás měl bavit. Existuje víc strategií, jak ho najít, ale žádná nejde označit za tu nejlepší. Záleží prostě na tom, co komu sedne. […]

Přečíst celé

Petra Větrovská: PPC se může naučit každý

V 1. díle rozhovoru jsme s Petrou nakously, jak PPC pomáhají e-shopům vydělávat, a na co si mají dávat pozor začátečníci samouci. V další části se dozvíte, co dělat, když kampaně nefungují. Nebo proč sledovat úspěšnost kampaní pravidelně. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Petra Větrovská: V PPC se nedá všechno teoreticky naučit, musíte hlavně zkoušet

PPC (pay per click) je způsob reklamy, kdy inzerenti platí jen v případě, že uživatel klikne na jejich PPC reklamu ve vyhledávačích, na Facebooku nebo kdekoli jinde na webu. O tomhle velkém tématu jsme si povídali s jednou z nejuznávanějších PPC expertek v českých vodách, Petrou Větrovskou. Prozradí nám, čím jsou PPC přínosné pro e-shopy, jak na ně […]

Přečíst celé

Jak na vyšší prodeje a spokojenější zákazníky? Zkuste persony

Víte, že persony jsou jedním z nejdůležitějších faktorů, které určují, jestli bude váš e-shop úspěšný? V ideálním případě je jejich tvorba zahrnuta už do úvodní fáze marketingových příprav. Přesným nastavením person si totiž ulehčíte práci s texty, obrázky, fotkami a videi. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

7 nejoblíbenějších způsobů platby na e-shopech

Chcete vědět, jak přitáhnout nebo naopak ztratit zákazníky v okamžiku, kdy už vytahují peněženku? Moje tchyně nakupuje jen u e-shopů, které nabízejí platbu na dobírku. Můj manžel by neobjednal nic, kde za to nemůže zaplatit kartou. Různí lidé, různé potřeby a návyky. Rozhodla jsem se, že vám v tomto blogu objasním, jak Češi nejradši platí při […]

Přečíst celé

7 tipů, jak mít úspěšný e-shop

V České republice je zhruba 37 000 různých e-shopů. A každý rok přibývají nové. Chcete, aby si zákazníci mezi konkurenčními elektronickými obchody častěji vybírali ten váš? Zkuste některé z tipů marketingové čarodějnice Magdy Čevelové. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů […]

Přečíst celé

Jak řešit špatné recenze?

„Už bych u nich nenakoupil, zboží přišlo poškozené a ještě k tomu pozdě.“ Takových recenzí o firmách je na internetu nespočet. Objevují se v komentářích na vašem webu, e-shopech a sociálních sítích. Máme pro vás několik tipů, jak na špatné recenze reagovat, i když vám to není zrovna po chuti. Založte si nezávazně vlastní testovací […]

Přečíst celé

DPH a prodej v rámci EU

V článku Prodáváte subjektům do zemí EU? Dejte pozor na fakturace jsme si ukázali dva daňové režimy, na které můžete narazit, pokud prodáváte v rámci EU. Aktuálně jsou daňové režimy upraveny novým režimem OSS, vstupující v platnost legislativou EU k 1. 10. 2021. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky