Blog o e-shopech a světě e-commerce

Další platební metody pro váš e-shop

Přestože zde již vyšlo několik článků o dostupných platebních metodách, které lze využít při provozování e-shopu, stále na trhu existuje několik metod, které mohou oslovit další potenciální zákazníky. Jedná se o službu PaySec od ČSOB, v zahraničí velmi populární PayPal a britský Moneybookers.

Přečíst celé

Jaký typ domény zvolit?

Článek Should I Go With A Country-Code or A .COM Domain? pojednává o možnostech a důsledcích volby vhodné domény. Na internetu se v současnosti můžeme setkat se dvěma typy domén nejvyššího řádu. První skupina je tvořena tzv. generickými (Generic Top Level Domain – gTLD), kam řadíme například často používané .com, .net nebo .org. Druhou skupinou jsou […]

Přečíst celé

Nástroje pro vývojáře webových aplikací

Server Programujte zveřejnil zajímavý článek o užitečných nástrojích pro vývoj webových aplikací. Zmíněné aplikace jsou většinou uzpůsobeny pro práci v prohlížeči Mozilla Firefox, nicméně přibližně u poloviny z nich je uveden i alternativní nástroj využitelný v jiných prohlížečích.

Přečíst celé

Služba SuperCASH

Česká pošta ve spolupráci se společností Manum poměrně nedávno spustila službu SuperCASH. Tedy slovo spustila nebude to pravé, protože služba SuperCASH funguje již od roku 2008 v systému terminálů Sazky. Přibližně od půlky března letošního roku lze tuto službu využít i v rámci poboček České pošty.

Přečíst celé

Jak jednoduše sledovat trendy

Nástroj Google Insight for Search je primárně určen k sledování vyhledávanosti slov či frází dle četnosti vyhledávání, geografické polohy, času a dalších proměnných. Vedlejším efektem je možnost poměrně jednoduše sledovat trendy. Protože lidé vyhledávají to, o co mají zájem.

Přečíst celé

Analýza reklamních investic na českém internetu za rok 2009

Jaké jsou trendy v oblasti internetové reklamy a jaký lze předpokládat budoucí vývoj? Na serveru NaHa1 si můžete přečíst analýzu  segmentace a možného vývoje hlavních druhů reklamy na českém internetu. Přesněji se tato analýza týká poměru display a search reklamy za rok 2009. Přestože se analýza spíše než o jasná čísla opírá o kvalifikovaný odhad, jistě může posloužit jako […]

Přečíst celé

Využití Google Sitemaps při provozování e-shopu

Pokud provozujete e-shop, bez ohledu na druh prodávaného zboží je vždy důležité, zda o vás bude vědět, přesněji zda vás vaši zákazníci naleznou. Obrovskou roli zde hrají vyhledávače  a jejich vztah k vašim stránkám. Optimalizace pro vyhledávače je značně obsáhlé a komplexní téma skládající se z mnoha komponent. Jednou ze součástí optimalizace je využití nástroje Google […]

Přečíst celé

Čemu se vyhnout při tvorbě webu

Na internetu se často můžeme setkat s weby, které by se daly s přihmouřením oka nazvat neprofesionální, v horším případě můžeme narazit i na weby, které nelze nazvat jinak než nehezké, nefunkční, otravné. Pokud si takový web udělá nějaký nadšenec jako svého koníčka, který nemá vydělávat ani prezentovat značku, nic se veskrze nestane. Horší situace […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky