O monetizaci PPP blogu
Na serveru 404.com můžete nalézt zajímavý článek o možnostech vydělávání peněz pomocí PPP blogu a jakým způsobem zorganizovat takový projekt.
Na serveru 404.com můžete nalézt zajímavý článek o možnostech vydělávání peněz pomocí PPP blogu a jakým způsobem zorganizovat takový projekt.
Při provozu e-shopu je sice důležitá návštěvnost, ale faktor, který ovlivňuje úspěšnost obchodu, je z kolika návštěvníků se stanou zákazníci. To, že se z návštěvníka nestane zákazník, může mít mnoho příčin. Některé lze poměrně těžko ovlivnit, jiné však mohou být jednoduše odstraněny. Testování použitelnosti je jednou z možností, jak zlepšit fungování e-shopu.
Na serveru WebAppers můžete nalézt krátký článek o nově vypuštěné verzi scriptu jQuery.popeye pro vytváření pokročilých galerií.
Možná jste se s pojmem virální marketing již setkali. Pokud ne, již z názvu lze odvodit, že se jedná o marketingovou techniku založenou na lavinovém šíření sdělění mezi příjemci.
Pro tvorbu dobrého webu je třeba dodržet mnoho pravidel. Zároveň však lze využít určité principy, založené na zákonitostech lidského vnímání, tak aby měl designér pod kontrolou, čemu budou návštěvníci věnovat pozornost a v jakém pořadí.
Na serveru Inblog byl publikován článek zabývající se srovnáním různých metod přímého oslovení.
Velmi častým jevem, se kterým se můžeme setkat u řady e-shopů, jsou špatně vypracované, hrubě okopírované nebo zcela chybějící obchodní podmínky. To může přinést provozovateli takového e-shopu řadu problémů, menší důvěryhodností u zákazníků počínaje až pokutou od České obchodní inspekce konče.
Na serveru SixRevisions si můžete přečít poměrně zajímavý článek zabývající se SEO optimalizací z pohledu webdesignera.
O víkendu proběhla změna vzhledu Webtrhu, velmi populárního fóra o podnikání na internetu. Přestože ještě není přechod na novou verzi zcela dokončen, již se poměrně živě diskutuje o prospěšnosti těchto změn.
Cílem každého provozovatele e-shopu je, aby se z návštěvníků stávali zákazníci. Tento proces však může být přerušen z mnoha různých důvodů. Nalezení konkrétních problémů a jejich vyřešení je tedy v zájmu každého provozovatele e-shopu. Proto by si každý prodejce měl zajistit takový druh webové analytiky, aby mu neunikaly důležité informace a samozřejmě i zákazníci.