Blog o e-shopech a světě e-commerce

Testování použitelnosti vašeho e-shopu

Při provozu e-shopu je sice důležitá návštěvnost, ale faktor, který ovlivňuje úspěšnost obchodu, je z kolika návštěvníků se stanou zákazníci. To, že se z návštěvníka nestane zákazník, může mít mnoho příčin. Některé lze poměrně těžko ovlivnit, jiné však mohou být jednoduše odstraněny. Testování použitelnosti je jednou z možností, jak zlepšit fungování e-shopu.

Přečíst celé

Obchodní podmínky nejsou zbytečnost

Velmi častým jevem, se kterým se můžeme setkat u řady e-shopů, jsou špatně vypracované, hrubě okopírované nebo zcela chybějící obchodní podmínky. To může přinést provozovateli takového e-shopu řadu problémů, menší důvěryhodností u zákazníků počínaje až pokutou od České obchodní inspekce konče.

Přečíst celé

Nový vzhled Webtrhu

O víkendu proběhla změna vzhledu  Webtrhu, velmi populárního fóra o podnikání na internetu. Přestože ještě není přechod na novou verzi zcela dokončen, již se poměrně živě diskutuje o prospěšnosti těchto změn.

Přečíst celé

Nepodceňujte webovou analytiku

Cílem každého provozovatele e-shopu je, aby se z návštěvníků stávali zákazníci. Tento proces však může být přerušen z mnoha různých důvodů. Nalezení konkrétních problémů a jejich vyřešení je tedy v zájmu každého provozovatele e-shopu. Proto by si každý prodejce měl zajistit takový druh webové analytiky, aby mu neunikaly důležité informace a samozřejmě i zákazníci.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky