Blog o e-shopech a světě e-commerce

Využijte zdarma služeb Blueboard.cz

Vlastní-li a provozuje-li člověk své internetové stránky, musí se soustředit nejen na jejich vzhledové a obsahové zpracování, dbát na onen první dojem či zajistit funkční správnost bez zbytečných výpadků, ale dozajista nesmí opomenout ani několik dalších zpestření atraktivních pro návštěvníky. Osobně si myslím, že dovést web k dokonalosti znamená nepřehlédnout jediný detail, a proto je […]

Přečíst celé

Výkladový slovník pojmů

Vážení čtenáři, abychom vám ulehčili čtení našich článků a práci na internetu, připravili jsme pro vás rozsáhlý slovník pojmů, které se používají v internetovém světě a v krůzích elektronického obchodování a marketingu. Na adrese http://blog.shoptet.cz/slovnik-pojmu/, nebo v odkazu v záhlaví stránky, naleznete více než stovku (počet hesel bude časem narůstat) různých pojmů, které jsme se […]

Přečíst celé

Jak provozovat e-shop?

Všem začínajícím podnikatelům, i lidem, kteří už nějaké zkušenosti s elektronickým obchodováním mají, jsme připravili obsáhlý článek o tom, jak nejlépe provozovat eshop. Není to ultimátní návod, který z vás automaticky udělá milionáře, ale minimálně vás může navést správným směrem abyste jim jednou byli :)

Přečíst celé

Linkbuiding: Tvořte zpětné odkazy

Linkbuilding neboli budování zpětných odkazů patří mezi off-pagové faktory, které mají za úkol propagovat váš web. Je to tedy jeden z nástrojů webového marketingu a tím také jedna z technik SEO. Tuto techniku považujeme za nejvýznamnější mimowebový faktor. Pokud se pečlivě na tuto oblast zaměříte, zaručeně se vám to vyplatí.. Díky linkbuildingu je vyšší pravděpodobnost, […]

Přečíst celé

Soustřeďte se na strukturu webu

Každý web musí mít svojí strukturu. Informace na něm by měly být uspořádány logicky a tak, aby byly pro uživatele srozumitelné, ale také snadno uchopitelné. Návštěvníkům by mělo být hned jasné kde a co mohou na konkrétních internetových stránkách najít. Na co se soustředit? Chcete-li, aby váš web byl snadno srozumitelný a uživatel se na […]

Přečíst celé

Něco víc o on-page faktorech

Co jsou on-page faktory? On-pagové faktory je další spojení pojmů, které souvisejí se SEO (= optimalizace pro vyhledávače).. „On-page“ jim říkáme proto, že se nachází přímo na vašich internetových stránkách a ovlivňuje je editace webu. Jde o faktory, které se převážně soustřeďují na samotný obsah a kód webu. Opakem jsou off-page faktory, mezi něž patří […]

Přečíst celé

Jak na populární Google Sitemaps?

Na Google Sitemaps se dá nahlížet ze dvou pohledů. V zásadě se jedná pouze o XML dokument, který shrnuje, jaké stránky máte na vašem webovém portálu. Mnohem důležitější je ale stejnojmenný program, který vám pomůže s jakousi komunikací s Googlem respektive s pochopením základních principů, jak optimalizovat stránky. Právě Google Sitemaps vám totiž přesně popíše, co si tento vyhledávač […]

Přečíst celé

Domovská stránka pod lupou

Domovská stránka Domovská stránka je taková stránka, která je v hierarchii vašich stránek nejvýše. Podle toho by ji také měla být věnována zvláštní pozornost. Všechny ostatní stránky by na ní měly zpětně odkazovat. Měla by to být vždy ta stránka, na kterou dostáváme webovou adresu. Chcete-li, aby na vašem webu dobře fungovala navigace, je nutné, […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky