Blog o e-shopech a světě e-commerce

Jak pomáhají ranky a k čemu jsou dobré

Určitě jste již někdy zaslechli slůvka S-rank, Pagerank, Alexarank nebo Jyxorank ve spojitosti s nějakými internetovými stránkami. K čemu vlastně takové ranky jsou? Ranky jsou součástí vyhledávačů. Jednotlivé fulltextové vyhledávače mají vždy několik takových ranků ale propagují vždy jen jeden hlavní a ostatní zůstávají v pozadí pro interní účely a ví o nich pouze zaměstnanci […]

Přečíst celé

Vybíráme vzhled a šablonu webu. Na co je dobré dát si pozor?

První, co návštěvník na stránkách uvidí, je vzhled. Mnohdy právě vzhled rozhoduje o tom, jak často a s jakými pocity se bude na váš web vracet. Je dokonce možné, že v případě, že design nepatří k těm nejpřehlednějším, nově příchozí člověk stránky ihned opustí. Nejde však jen o dojmy návštěvníků, vzhled musí být i funkční a použitelný. […]

Přečíst celé

Co je to vlastně doména a jakou si zvolit?

Na začátku bychom si měli určitě definovat, co to vlastně doména je a hlavně proč vznikla. Doména je tedy základní adresní jednotka internetu, která označuje místo, kde se nachází uložená webová prezentace a na toto místo poté směruje náš internetový prohlížeč. Každá doména je unikátní. To znamená, že nemůže existovat další doména, která by byla […]

Přečíst celé

Postačí open-source nebo mám raději využít řešení na míru?

Chcete-li začít podnikat v oblasti tvorby webů, e-shopů a podobně, budete potřebovat nějaké to know-how. Spoustu informací a zkušeností sice získáte až po létech praxe, ale přiznejme si na rovinu, že každý nějak začínal a že základní informace se dají vyhledat na internetu. Již jste na tomto webu měli možnost číst články, které radí, jak […]

Přečíst celé

Cenová politika na internetu, část 3.

V předchozích částech naší série o cenové politice na internetu jsme se zaměřili na interní a externí faktory, které ovlivňují tvorbu cen na internetu a také na konstrukce jednotlivých cenových strategií. V dnešním díle se podíváme na způsoby dynamického stanovení ceny a na principy komparativního nakupování.

Přečíst celé

Čemu se v internetovém podnikání vyhnout

Většina z nás když začínala s podnikáním na internetu, si prošla mnohdy velmi trnitou cestou, než vůbec začala profitovat. Začátky nejsou nikdy jednoduché a to ani na internetu, jak si myslí někteří  internetoví začínající podnikatelé. Náklady jsou možná nižší než v případě obchodování v kamenném obchodu kupříkladu ale o vložené finanční prostředky můžeme příjít stejně […]

Přečíst celé

Cenová politika na internetu, část 1.

Jak je všeobecně známo, cena je jediná součást marketingového mixu, která přináší (na rozdíl od ostatních) zisk přímo. I přestože je nejpružnějším prvkem, se kterým můžeme velmi dobře pracovat, velké množství firem má potíže s nastavením té správné cenové politiky. Dnes se v našem článku můžete dozvědět, jak se v tomto oboru začít dobře orientovat.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky