Pro vylepšení práce s objednávkami jsme přidali do nastavení stavu objednávky možnost automatického nastavení objednávky jako “Zaplacená” při změně stavu. Pokud tedy dojde u objednávky ke změně na daný stav, označí se také jako zaplacená. V historii objednávky se zobrazí informace zaplacení na základě změny stavu.

Důležité!

Systémovému stavu objednávky “Vyřízena”, který má sloužit k finálnímu označení objednávky, jsme tento příznak aktivovali, ovšem zjistili jsme, že určitá část uživatelů nepoužívala tento stav pro skutečně finální stav objednávky, čímž jsme označili všechny objednávky s tímto stavem jako zaplacené, přestože objednávky ještě zaplacené být nemusely.

Nahráváme nyní poslední zálohy příznaků ne/zaplaceno z 15.2., ovšem novější objednávky nemusely být zaplaceny. Prosíme tedy o překontrolování příznaku Placeno u objednávek z 15. – 17.2. (15:18).

Důrazně doporučujeme ponechat zaškrtávátko u systémového stavu Vyřízena aktivované a tento stav používat opravdu pro finální stav, neboť tento stav bude nadále využíván dalšími funkcemi obchodu.

Využijte této nové funkce pro zautomatizování vašich EET procesů (tržba se do EET odesílá v případě že je objednávka označená jako zaplacená).

Dále jsme vylepšili:

  • Mazání produktových fotografií je nyní možné hned po jejich nahrání, bez nutnosti aktualizovat stránku.
  • V přehledu skladu a slev se u variant produktů nově zobrazují i jejich přiřazené fotografie.

Opravili jsme:

  • Mazání uživatelů administrace je již funkční. Všechny vytvořené komentáře k objednávkám od daného uživatele v administraci zůstanou.

A ještě pár novinek

Vyřešili jsme za vás informační povinnost k EET – pokud jej máte aktivované, na úvodní stránce vašeho e-shopu se nyní bude zobrazovat v patičce informace o EET, tedy ona povinná hláška, kterou musíte na svém e-shopu mít. Vzhled hlášky si můžete případně přizpůsobit pomocí vlastního CSS kódu.

Vylepšení:

  • V přehledu produktů po najetí na produkt je nyní vidět větší obrázek produktu.
  • V případě, že potřebujete více provozoven pro EET je nyní možné nastavit ID provozovny přímo v detailu jednotlivých pokladen, které pro danou pokladnu přepisuje globálně nastavenou hodnotu v nastavení modulu.
  • Vylepšili jsme chybové hlášky pro EET, snáze tak poznáte v čem je problém a jak ho řešit.

Opravili jsme:

  • Modul EET mají nyní k dispozici i všechny tarify free bez ohledu na to, zda mají aktivovanou Pokladnu či nikoli.

Založte si zcela ZDARMA na zkoušku testovací e-shop nebo pokladní systém v naší službě Shoptet.cz