Novinky z vývoje: Zaplacená objednávka při změně stavu a další

()

Pro vylepšení práce s objednávkami jsme přidali do nastavení stavu objednávky možnost automatického nastavení objednávky jako „Zaplacená“ při změně stavu. Pokud tedy dojde u objednávky ke změně na daný stav, označí se také jako zaplacená. V historii objednávky se zobrazí informace zaplacení na základě změny stavu.

Důležité!

Systémovému stavu objednávky „Vyřízena“, který má sloužit k finálnímu označení objednávky, jsme tento příznak aktivovali, ovšem zjistili jsme, že určitá část uživatelů nepoužívala tento stav pro skutečně finální stav objednávky, čímž jsme označili všechny objednávky s tímto stavem jako zaplacené, přestože objednávky ještě zaplacené být nemusely.

Nahráváme nyní poslední zálohy příznaků ne/zaplaceno z 15.2., ovšem novější objednávky nemusely být zaplaceny. Prosíme tedy o překontrolování příznaku Placeno u objednávek z 15. – 17.2. (15:18).

Důrazně doporučujeme ponechat zaškrtávátko u systémového stavu Vyřízena aktivované a tento stav používat opravdu pro finální stav, neboť tento stav bude nadále využíván dalšími funkcemi obchodu.

Využijte této nové funkce pro zautomatizování vašich EET procesů (tržba se do EET odesílá v případě že je objednávka označená jako zaplacená).

Dále jsme vylepšili:

Opravili jsme:

A ještě pár novinek

Vyřešili jsme za vás informační povinnost k EET – pokud jej máte aktivované, na úvodní stránce vašeho e-shopu se nyní bude zobrazovat v patičce informace o EET, tedy ona povinná hláška, kterou musíte na svém e-shopu mít. Vzhled hlášky si můžete případně přizpůsobit pomocí vlastního CSS kódu.

Vylepšení:

Opravili jsme:

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů