Pro vylepšení práce s objednávkami jsme přidali do nastavení stavu objednávky možnost automatického nastavení objednávky jako „Zaplacená“ při změně stavu. Pokud tedy dojde u objednávky ke změně na daný stav, označí se také jako zaplacená. V historii objednávky se zobrazí informace zaplacení na základě změny stavu.
Důležité!
Systémovému stavu objednávky „Vyřízena“, který má sloužit k finálnímu označení objednávky, jsme tento příznak aktivovali, ovšem zjistili jsme, že určitá část uživatelů nepoužívala tento stav pro skutečně finální stav objednávky, čímž jsme označili všechny objednávky s tímto stavem jako zaplacené, přestože objednávky ještě zaplacené být nemusely.
Nahráváme nyní poslední zálohy příznaků ne/zaplaceno z 15.2., ovšem novější objednávky nemusely být zaplaceny. Prosíme tedy o překontrolování příznaku Placeno u objednávek z 15. – 17.2. (15:18).
Důrazně doporučujeme ponechat zaškrtávátko u systémového stavu Vyřízena aktivované a tento stav používat opravdu pro finální stav, neboť tento stav bude nadále využíván dalšími funkcemi obchodu.
Využijte této nové funkce pro zautomatizování vašich EET procesů (tržba se do EET odesílá v případě že je objednávka označená jako zaplacená).
Dále jsme vylepšili:
Opravili jsme:
Vyřešili jsme za vás informační povinnost k EET – pokud jej máte aktivované, na úvodní stránce vašeho e-shopu se nyní bude zobrazovat v patičce informace o EET, tedy ona povinná hláška, kterou musíte na svém e-shopu mít. Vzhled hlášky si můžete případně přizpůsobit pomocí vlastního CSS kódu.
Vylepšení:
Opravili jsme:
Napsat komentář