Označení zákaznických skupin jako velkoobchodní, párování kategorií a Google kategorií pro slovenské e-shopy, filtrace podle data splatnosti a další novinky, které přinesl závěr dubna.

Novinky:

  • Zákaznickou skupinu si nyní můžete označit jako velkoobchodní přímo z jejího detailu. Objednávky spadající od zákazníků z této skupiny budou v přehledu také označené jako velkoobchodní. Toto nastavení je klíčové pro budoucí úpravy, na kterých aktuálně pracujeme, a proto důrazně doporučujeme si označit velkoobchodní skupinu (či skupiny) už nyní. Nastavení je viditelné pouze pokud máte aktivovaný modul Velkoobchod.
  • Připravili jsme párování kategorií a Google kategorií pro slovenské e-shopy. Google feed můžete využívat pro Facebook remarketing či aplikace třetích stran, avšak není možné napojit feed na Google Nákupy (Slovensko není podporované).
  • Do přehledu daňových dokladů jsme přidali datum splatnosti, podle kterého si je můžete seřadit i vyfiltrovat.
  • Nastavení limitu věrnostních slev jsme v rámci přehlednosti přesunuli přímo do detailu zákaznické skupiny.
  • V rámci příjemnější práce s variantami se nyní po uložení varianty v detailu produktu vrátíte na záložku “Ceník“, nikoliv na první záložku.
  • Do XML feedů se nyní budou do výchozí měny přepočítávat ceny produktů, které jsou v jiné měně.
  • Pro e-shopy v maďarštině jsme přidali do tisku faktury propisování země doručení v maďarštině.

Opravy:

  • Pro tablety a telefony jsme zarovnali zobrazení příznaků (Akce, Novinka, Tip či jiné) v parametrickém filtru v kategorii.
  • Na šabloně Tango jsme opravili vstup do kategorií v hlavním menu na mobilním zobrazení.
  • Jazyk nějakých prvků vytisknutých nebo uložených daňových dokladů a zálohových faktur a také patičky automatického e-mailu, pokud je jazyk e-shopu jiný, než český.
  • V detailu objednávky se přestane zobrazovat upozornění na neaktivní pobočku Uloženky či Zásilkovny, pokud pobočku vyměníme za aktivní.
  • Zamezili jsme nechtěnému storování faktury pro EET. Toto se mohlo stát v případě, že máte nastavenou automatickou sychronizaci dokladů a změnili jste nějaký údaj v objednávce. Nyní k samovolnému stornu docházet již nebude.

Založte si zcela ZDARMA na zkoušku testovací e-shop nebo pokladní systém v naší službě Shoptet.cz