Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Gravatary – proč a jak na ně?

Slyšeli jste už o gravatarech? Pokud ne, nemusíte se cítit zahanbeni. Jde o velmi zajímavou službu, která však do našich internetových končin proniká vcelku pomalu. Gravatar znamená globally recognized avatar. Tento termín byl vytvořen Tomem Wernerem, člověkem, který má vytvoření této netradiční součásti internetové komunikace na svědomí. Celý systém spočívá v tom, že se registrujete […]

Přečíst celé

Hrozí komercializace Twitteru?

Jak asi víte, tak Twitter je poskytovatel sociální sítě a mikroblogu, který umožňuje svým uživatelům posílat a číst příspěvky zaslané jinými uživateli, známé jako tweety. I když je společnost na poli internetového podnikání už od roku 2006 stále se drží zpět od běžných komerčních tahů, jako je reklama a výhodnější placené služby. V poslední době […]

Přečíst celé

O Yahoo! a vyhledávací technologii Inktomi – část 2.

Inktomi je vyhledávací technologie pohánějící vyhledávač Yahoo! a patří mezi jednu z nejlepších vůbec. Její vyhledávací syntaxe ovšem nejsou příliš dobře dokumentovány, což je škoda, neboť Inktomi nabízí jedny z nejbohatších syntaxí se spoustou jedinečných vlastnosti a hodnocení, které fungují poměrně dobře. Tento článek a jeho minulý díl je zaměřen právě na onu dokumentaci technologie […]

Přečíst celé

Stručně o spamu (2.) – jak spamují, jak nespamovat a jak tomu utéct

V minulém článku jsme se seznámili s historií spamu a s informacemi o tom, do jaké míry je skutečně výhodný a použitelný. Tentokrát se zaměříme na metody spamování, na s tím spojené způsoby boje proti nevyžádané poště a na několik zásad, které byste měli dodržovat, abyste nebyli označení za spamera. Spamming – nemorální svinstvo nebo […]

Přečíst celé

Srovnání Instant Messengerů – díl 2. Co takhle alternativu? (1.část)

V minulém díle našeho seriálu o IM klientech, nebo chcete-li kecálcích či Instant Messengerech jsme si povídali o výhodách, nevýhodách a poznatcích při používání běžných, čili nejrozšířenějších programů pro instantní komunikaci. Dnes se podíváme na to, jak si stojí alternativní klienti, a co mohou běžnému uživateli nabídnout. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

O Yahoo! a vyhledávací technologii Inktomi – část 1.

Inktomi je vyhledávací technologie pohánějící vyhledávač Yahoo! a patří mezi jednu z nejlepších vůbec. Její vyhledávací syntaxe ovšem nejsou příliš dobře dokumentovány, což je škoda, neboť Inktomi nabízí jedny z nejbohatších syntaxí se spoustou jedinečných vlastnosti a hodnocení, které fungují poměrně dobře. Tento článek je zaměřen právě na onu dokumentaci technologie Inktomi spolu s několika […]

Přečíst celé

Stručně o spamu (1.) – bující business, který v Česku nenese

Spam, fenomén minulého desetiletí, který postihuje prakticky všechny uživatele internetu, dnes dosahuje neskutečných rozměrů. Podle odhadů tvoří v současnosti spam 80 až 95 procent všech odeslaných e-mailů a naprosto tak zahlcuje všechny schránky elektronické pošty, které proti němu nejsou dostatečně chráněny. Jediným pozitivem může být, že se v průběhu času snižuje jeho procentuální zastoupení v […]

Přečíst celé

Nepostradatelné nástroje pro tvorbu zpětných odkazů

Z článků uveřejněných na našem serveru jistě víte, že tvorba zpětných odkazů je pro tvorbu úspěšného webu zcela nepostradatelnou věcí. Zatímco jsme se v jiných článcích bavili o teoretických možnostech, jak budovat zpětné odkazy, dnes se podíváme na konkrétní nástroje, které vám při vašem snažení mohou výrazně pomoci. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na […]

Přečíst celé

Spor Googlu s nakladateli o elektronické knihy

V roce 2004 Google rozjel u nás dříve málo známý projekt Google Books Library. Cílem tohoto projektu je digitalizace milionů knih a jejich následné zobrazování online. Tato myšlena mohla vzniknout díky dohodě Googlu s několika velkými americkými knihovnami, které umožnily digitalizaci svých svazků. Podle slov Googlu má tato gigantická online knihovna sloužit k zpřístupnění velkého […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky