Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

Jak a proč tvořit Facebook Fan Page – díl 2.

V prvním článku s touto tématikou jsme se věnovali některým základním postupům, co udělat, co naopak neudělat, a také proč vlastně jsou dnes v překladu „fanouškovské stránky“, které Facebook umožňuje pro internetový marketing tak důležité. Po jeho projití byste měli mít hotový základní model takové stránky se záložkami. V tomto pokračování vám předám nějaké možnosti, […]

Přečíst celé

Novinky na internetu

Facebook ukončil provoz FBML Přesně 11. března přestalo být pro nově vytvářené stránky respektive záložky k dispozici klasické FBML a přechází se na moderní iFrames. V praxi nicméně nebudou vaše již existující FBML záložky zrušeny, ale jen nepůjdou tímto způsobem vytvářet nové. Když přidám pár slov k novému modelu iFrames, nenašel jsem na něj úplně […]

Přečíst celé

Jak a proč tvořit Facebook Fan Page – díl 1.

Otřepané motto – „Může vás to štvát, můžete proti tomu bojovat, ale to je tak všechno, co s tím můžete dělat,“ se v současnosti těžko hodí pro něco líp než pro Facebook. Extrémně negativní názory plynoucí ať už z problematiky ochrany osobních dat, nebo z více subjektivních názorů, rozhodně převažuje jeho ohromný marketingový potenciál. Z […]

Přečíst celé

E-commerce copywriting – jak prodat více – 2. díl

V minulém článku jsme vám poskytli určitého průvodce internetovým prodejem. Článek byl zaměřen zejména na kvalitu textů a popisů zboží a služeb. Dnešní článek se zaměřuje na podobnou problematiku z pohledu SEO (optimalizace pro vyhledávače). Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

E-commerce copywriting – jak prodat více

Kvalitní popis produktu může změnit konverzní poměry internetové obchodu – často lze dosáhnout nárůstu o 30- 100 %. Stejně jako roste počet zákazníků, roste i návštěvnost z vyhledávačů, pokud je pro každý produkt napsán originální popis. Mnoho obchodníků ve svém e-shopu používá průmyslové popisky nebo spoléhá výhradně na obrázky. Průmyslové popisky nemusí odpovídat celkové povaze […]

Přečíst celé
Email Marketing

3 rady pro zvýšení efektivity emailového marketingu

Každý obchodník hledá cesty jak maximalizovat svůj zisk. Jednou možností je využívání emailového marketingu, který má většinou podobu newsletteru. Výhodu ovšem získají ti provozovatele e-shopu, kteří budou emailový marketing flexibilně rozvíjet a nezůstanou pouze u jedné možnosti. Proto přinášíme 3 rady, jak rozvíjet emailový marketing. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto […]

Přečíst celé

Další ikony k dispozici

Stalo se příjemným zvykem, že různé servery sdružující designéry nebo určené pro designéry čas od času vydají kolekci ikon, které bývají pod Creative Commons licencí a většinou i pro komerční využití. Nyní server ProductiveDreams ve spolupráci se SixRevisons publikoval sadu 20 ikon. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Pomůže blog prodeji?

Cílem každého e-shopu je přirozeně co největší množství nakupujících zákazníků. Problémem často bývá, jak je vůbec přimět, aby navštívili e-shop. Samozřejmě lze využít řadu marketingových nástrojů, jako jsou newslettery, působení v sociálních médiích nebo různé PPC systémy. Jedním z velmi vhodných nástrojů je ale i blog. Na serveru s docela zajímavým názvem MyWifeQuitHerJob lze najít […]

Přečíst celé

Vyhledávání podle dovedností

O sociální síti LinkedIn jsme zde již psali. LinkedIn se od mnoha jiných sítí odlišuje svým zaměřením na oblast zaměstnání a kariéry obecně. Server HubSpot upozornil na novou funkci této sítě, která přináší poměrně zajímavé možnosti. Jedná se o vyhledávání podle dovedností. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Originální počin IdeasWatch

Originalita a globální ambice se mezi českými nově vznikajícími projekty příliš často nevidí. V lepším případě jsme se mohli setkat s dobře okopírovaným zahraničním vzorem. Ty horší případy ani nemá cenu zmiňovat. I proto je projekt Michala Hudečka IdeasWatch zajímavým úkazem. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky