Ostatní

Další zajímavé články z oblasti marketingu pro e-shopy najdete v této kategorii. Přečtěte si třeba užitečné tipy pro komunikaci se zákazníky nebo nápady, jak vylepšit obsah na svém e-shopu.

Gravatary – proč a jak na ně?

Slyšeli jste už o gravatarech? Pokud ne, nemusíte se cítit zahanbeni. Jde o velmi zajímavou službu, která však do našich internetových končin proniká vcelku pomalu. Gravatar znamená globally recognized avatar. Tento termín byl vytvořen Tomem Wernerem, člověkem, který má vytvoření této netradiční součásti internetové komunikace na svědomí. Celý systém spočívá v tom, že se registrujete […]

Přečíst celé

O Yahoo! a vyhledávací technologii Inktomi – část 2.

Inktomi je vyhledávací technologie pohánějící vyhledávač Yahoo! a patří mezi jednu z nejlepších vůbec. Její vyhledávací syntaxe ovšem nejsou příliš dobře dokumentovány, což je škoda, neboť Inktomi nabízí jedny z nejbohatších syntaxí se spoustou jedinečných vlastnosti a hodnocení, které fungují poměrně dobře. Tento článek a jeho minulý díl je zaměřen právě na onu dokumentaci technologie […]

Přečíst celé

Stručně o spamu (2.) – jak spamují, jak nespamovat a jak tomu utéct

V minulém článku jsme se seznámili s historií spamu a s informacemi o tom, do jaké míry je skutečně výhodný a použitelný. Tentokrát se zaměříme na metody spamování, na s tím spojené způsoby boje proti nevyžádané poště a na několik zásad, které byste měli dodržovat, abyste nebyli označení za spamera. Spamming – nemorální svinstvo nebo […]

Přečíst celé

Srovnání Instant Messengerů – díl 2. Co takhle alternativu? (1.část)

V minulém díle našeho seriálu o IM klientech, nebo chcete-li kecálcích či Instant Messengerech jsme si povídali o výhodách, nevýhodách a poznatcích při používání běžných, čili nejrozšířenějších programů pro instantní komunikaci. Dnes se podíváme na to, jak si stojí alternativní klienti, a co mohou běžnému uživateli nabídnout. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

O Yahoo! a vyhledávací technologii Inktomi – část 1.

Inktomi je vyhledávací technologie pohánějící vyhledávač Yahoo! a patří mezi jednu z nejlepších vůbec. Její vyhledávací syntaxe ovšem nejsou příliš dobře dokumentovány, což je škoda, neboť Inktomi nabízí jedny z nejbohatších syntaxí se spoustou jedinečných vlastnosti a hodnocení, které fungují poměrně dobře. Tento článek je zaměřen právě na onu dokumentaci technologie Inktomi spolu s několika […]

Přečíst celé

Stručně o spamu (1.) – bující business, který v Česku nenese

Spam, fenomén minulého desetiletí, který postihuje prakticky všechny uživatele internetu, dnes dosahuje neskutečných rozměrů. Podle odhadů tvoří v současnosti spam 80 až 95 procent všech odeslaných e-mailů a naprosto tak zahlcuje všechny schránky elektronické pošty, které proti němu nejsou dostatečně chráněny. Jediným pozitivem může být, že se v průběhu času snižuje jeho procentuální zastoupení v […]

Přečíst celé

Využijte zdarma služeb Blueboard.cz

Vlastní-li a provozuje-li člověk své internetové stránky, musí se soustředit nejen na jejich vzhledové a obsahové zpracování, dbát na onen první dojem či zajistit funkční správnost bez zbytečných výpadků, ale dozajista nesmí opomenout ani několik dalších zpestření atraktivních pro návštěvníky. Osobně si myslím, že dovést web k dokonalosti znamená nepřehlédnout jediný detail, a proto je […]

Přečíst celé

Soustřeďte se na strukturu webu

Každý web musí mít svojí strukturu. Informace na něm by měly být uspořádány logicky a tak, aby byly pro uživatele srozumitelné, ale také snadno uchopitelné. Návštěvníkům by mělo být hned jasné kde a co mohou na konkrétních internetových stránkách najít. Na co se soustředit? Chcete-li, aby váš web byl snadno srozumitelný a uživatel se na […]

Přečíst celé

Domovská stránka pod lupou

Domovská stránka Domovská stránka je taková stránka, která je v hierarchii vašich stránek nejvýše. Podle toho by ji také měla být věnována zvláštní pozornost. Všechny ostatní stránky by na ní měly zpětně odkazovat. Měla by to být vždy ta stránka, na kterou dostáváme webovou adresu. Chcete-li, aby na vašem webu dobře fungovala navigace, je nutné, […]

Přečíst celé

Proč reklamní slogany někdy nefungují?

Denně potkáváme kolem sebe různé slogany a slovní spojení.  K čemu mají být tato ne náhodně volená slova určena? K tomu, aby milionům očí sdělovaly, co má určitá společnost na srdci – tedy obvykle jejich peněženky. V poslední době ale ve světě vyvstává otázka, proč slogany neprodávají. Zdá se vám toto tvrzení odvážné, drzé a […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky