Známým faktem zůstává, že celebrity mají na sociálních sítích nespočet fanoušků a následovatelů. Přitom k získání jejich přízně nemusí vynaložit mnoho úsilí. Lidé se prostřednictvím sociálních sítí dostávají blíže ke svým hvězdám, se kterými najednou mohou konverzovat, což pro ně bylo dříve nemyslitelné. I jedna malá odpověď od oblíbené celebrity, může zarytému fanouškovi velmi zpříjemnit den.
Tři jednoduché „celebrití“ principy, Vám pomůžou udržet Vaši sociální aktivitu pro všechny zajímavou.
Jedním z nevětších důvodů, proč lidé následují své celebrity je kuriozita. Chtějí vidět do jejich všedních dní, poznat každodenní činnosti. Stejně tak mohou mít lidé zájem o Vás a Vaši značku. Podělte se svými fanoušky o život ve Vaší firmě. Buďte lidští, buďte v kontaktu, buďte vidět.
To že nejste celebrita, neznamená, že by o Vás Vaši fanoušci neměli zájem. Odpovídejte jim na vzkazy, komentujte jejich sdílení. Ukažte, že i za Vaší firmou jsou lidi, kteří se rádi o své zákazníky starají a udržují kontakt. I komentář od Vaší firmy může někomu vylepšit den.
Všichni víme, že ne každá publicita je dobrá publicita. Sociální sítě jsou mocný nástroj, který je dobrým sluhou, ale špatným pánem. Nenechte se vyprovokovat, nebuďte unáhlení, nešiřte nepravdy a polopravdy. Co jednou napíšete, už nevezmete zpátky. Při odesílání komentářů se můžete vždy sami sebe zeptat „Řekl bych to své matce?“
Dejte si každý den tu práci a věnujte se svým fanouškům. Jednejte s nimi s respektem a otevřeně. Z každého spokojeného fanouška, může být dobrý zákazník.
Zdroj: www.entrepreneur.com
Napsat komentář