Červnové novinky

Přiznáme se, že jsme při práci na novinkách v tomto nádherném letním počasí propotili nejedno tričko. Naštěstí pomohla klimatizace a taky myšlenka na vás, spokojené e-shopaře, kteří jste stále naší největší motivací. Navíc nám helpnul i sám Chuck Norris! Dovolil nám totiž v nově otevřeném prvním GDPR e-shopu prodávat jeho osobní ochranu. :)

Hoďte za hlavu starosti s pravidelným placením svého tarifu

Ručnímu zadávání pravidelných měsíčních plateb za váš Shoptetí tarif není jen tak lehké se vyhnout. Nejsnadnější by samozřejmě byl trvalý příkaz, kámenem úrazu je ale variabilní symbol. Ten je totiž pokaždé jiný, protože je to vlastně číslo faktury. Takže se stejně musí vyplňovat pokaždé znovu, s tím nic nenaděláme. Ale přišli jsme na dva způsoby, jak vám i přes „problém“ s variabilním symbolem platby za naše služby zjednodušit. Díky tomu na ně nebudete muset tolik myslet. Navíc budete mít všechno v cajku a nestane se vám, že byste kvůli omylem neuhrazené faktuře a tím pádem pozastavenému e-shopu nemohli s jeho administrací pracovat.

Automatické platby z platební karty

Inkaso z platební karty vám bude samo hlídat a platit všechny příslušné faktury. Stačí jen první novou (neuhrazenou) fakturu uhradit přes online platbu a přitom zatrhnout checkbox „Aktivovat inkaso zplatební karty“. Až se tahle platba v pořádku dokončí, tak se vám u GoPay autorizuje inkasní platba pro všechny další vystavené faktury. A vy už se o jejich úhradu nebudete muset starat, vše za vás spolehlivě vyřeší GoPay systém.

Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu

Nevyplňujte toto pole:

Předplatné tarifu na rok nebo dva

Místo placení dvanácti faktur ročně můžete věnovat svůj čas uhradě jenom jedné jediné za celý rok. Navíc při předplacení svého tarifu na rok získáte slevu 6 % z jeho ceny. A při předplacení na dva roky to pro vás dělá slevu ještě větší, celých 15 %. Vyřešte jednu fakturu s předplatným a máte na celý rok (nebo dva) vystaráno.

Další vylepšení

Facebook
Twitter

Navigace pro příspěvek

4 komentáře

  1. Patrícia napsal:

    dobrý deň,
    kedy začne fungovať pre slovenských zákazníkov POKLADŇA s prepojením na fiškálny modul?

    1. Iva M. napsal:

      Dobrý den Patrície, toto neplánujeme.

  2. Jaroslav Maruš napsal:

    K parametru stáří – když už ho máme u produktů, proč není možné podle něj filtrovat ? dalo by se pak snadno dohledat, které produkty byly kdy naimportovány – v případě hledání nějaké chyby.

    1. Iva M. napsal:

      Dobrý den Jaroslave, jde to – stačí kliknout na šipku řazení. Hezký den :-)

Napište komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vložením zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů