Projekt v reálném čase monitoruje počet online obchodů, obrat, nejprodávanější zboží a další specifika. Jeho cílem je dát dohromady co nejpřesnější obrázek české e-commerce.
Společnými silami se o to pokouší největší poskytovatel e-shopových řešení v Česku Shoptet a Zboží.cz, zbožový srovnávač poloviny e-shopů. Ke spolupráci vyzývají i další subjekty. „Budeme rádi za další podklady, které naše údaje ještě zpřesní,“ říká CEO Shoptetu Miroslav Uďan.
Výhodou projektu Česká-ecommerce.cz je, že pracuje s aktuálními čísly. A nabízí i predikce. Dozvíte se tak, že bude v Česku do konce roku 40 500 e-shopů, což je mimochodem v přepočtu na obyvatele nejvíc v Evropě. Projekt se ale zaměřuje i na další specifika.
Mapuje sortiment, který e-shopy nabízejí nejčastěji, nebo nejprodávanější produkty. Analyzuje také oblíbenost srovnávačů zboží, platforem e-shopů i dopravních společností a sleduje způsob, jakým zákazníci v e-shopech nejradši platí.
Pod pokličku aktuálních trendů e-commerce nahlédnete díky specialistům z online byznysu v čele s CEO Mittonu Davidem Špinarem, UX expertem Janem Kvasničkou nebo SEO konzultantem Pavlem Ungrem.
Na webu nechybí ani další zajímavosti ze světa české e-commerce. Dozvíte se tak den s historicky nejvyšším počtem objevnávek, kolik zákazníci průměrně utratí při jednom online nákupu nebo to, jestli častěji nakupují muži nebo ženy.
Napsat komentář