Interní a pro zákazníka neviditelné skupiny, dynamický Facebook remarketing, kategorie „Pro dospělé“, úpravy na šabloně Techno a mnohem víc. Soupis všeho pozměněného v pravidelném věstníku novinek.
Do detailu zákaznické skupiny jsme přidali možnost označit skupinu jako interní, tedy neviditelnou pro zákazníky,
pokud do objednávky přidáváte produkty, již se vám bude nabízet pouze cena ze správného ceníku,
u dynamického Facebook remarketingu zasíláme nyní do FB informaci o první variantě, pokud zákazník nenavštíví konkrétní variantu,
v detailu produktu přibyla na kartě Pokročilé možnost Pro dospělé. Po jejím zvolení se do feedu pro Google a Zboží bude odesílat i značka adult/erotic,
v editoru popisu kategorie, v detailu článku a v detailu stránky bude nyní možné vložit do kódu tag script, pomocí čehož můžete do stránky přidat různé funkce, např. kontaktní formulář,
fráze ze slovníku pojmů se nyní zobrazují v krátkém i dlouhém popisku jen jednou a nezáleží na velikosti písmen,
Na šabloně Techno jsme provedli pár dalších úprav:
detail produktu a vzhled košíku je o něco kompaktnější,
nyní zobrazují štítky zarovnané vždy vlevo,
rozšířená objednávka se zobrazuje korektně i na Firefoxu,
Napsat komentář