Že většinu času v administraci e-shopu trávíte s vyřizováním objednávek, je jasné. Ale nejnavštěvovanější stránkou v administraci i nadále zůstává sekce Produkty, kde jejich správou trávíte nemálo času. A protože chceme, aby se vám v administraci dobře a intuitivně pracovalo, neustále pracujeme na vylepšování našeho systému.
Ve velké většině případů se jednalo o kosmetické úpravy, aby i ti, co je pro ně administrace nová, měli možnost se v ní rychle a snadno zorientovat. Takže všichni, kteří jsou už v administraci zaběhnutí a na svou starou dobrou administraci zvyklí, jí tuto omlazovací proceduru dopřejí. Pojďme kouknout, co vedlo k úpravám v sekci editace produktů.
Editace produktů
Přidali jsme:
wysiwyg editor i pro krátký popisek zboží, který nebylo dříve možné editovat
možnost editovat si (na kartě Pokročilé) samostatně meta tag „title“ – na webu tak může být jiný titulek, než je nadpis produktu. Do nynějška se titulek stránky generoval automaticky z nadpisu produktu. Tahle úprava má velký význam pro SEO a může být pro vás velkou konkurenční výhodou
Přesunuli jsme:
do Ceníku vše, co se týkalo slev
do sekce Sklad skladovou kartu a jednotlivé kódy (které získaly nové, pořádné popisky)
nastavení výchozí kategorie do sekce Kategorie, je tak na logičtějším místě
Přeuspořádali jsme:
zobrazení ceníků, které jsou nyní u sebe a tvoří pěkné, logické celky
obrázky ve fotogalerii a příznaky zboží se nyní nastavují jen na hlavní kartě
Odstranili jsme:
možnost editovat v detailu produktu tzn. „meta tag keywords“ (v importu/exportu tento prvek můžete stále měnit). Dříve vám doplněné meta tag keywords pomáhaly, dnes už ale význam ztratily a vy byste tím zbytečně ztráceli čas. (Kdo chce blíž pochopit SEO, co funguje a na co je důležité dávat si pozor, přečte si tento článek).
Vysvětlili jsme:
Co se dalo – v některých sekcích administrace nebyly úplně dostatečné popisky. Ale máme skvělé uživatele, kteří to chápou i bez toho. Přesto jsme popisky doplnili.
Menu administrace
A protože i menu vaší administraci si zasloužila trošku zpřehlednit a omladit, provedli jsme pár drobných úprav i zde. Menu je tak přehlednější a logičtější. Takže co že jsme provedli za změny?
Poupravili a přeformulovali jsme názvy některých prvků v menu
Upravili jsme terminologii používání slova „zboží“ – nyní se na celém obchodu pracuje s výstižnějším slovem „produkt“
Vytvořili jsme novou skupinu Zákazníci nově obsahující zákaznické Ceníky a a Skupiny
Skupinu Prvky stránek jsme přejmenovali na Obsah a doplnili o nastavení Šablon včetně rozvržení prvků a editaci
Víme, že jste byli na svou administraci zvyklí a že každá změna je přijímána s obavami. Ale věřte, že je neděláme z čistého rozmaru, ale ve snaze vám maximálně práci usnadnit (i když se vám to na první, druhý pohled hned nemusí znát). Podívejte se, jakým obrovským vývojem k lepšímu za poslední dobu administrace prošla. Kterou z novinek považujete za pro vás nejpříjemnější?
Ti nejvšímavější postřehli ještě jednu maličkou kosmetickou úpravu. A to v podobě označení aktuální verze systému. Protože prostě vše, co děláme, děláme s láskou pro vás.
Napsat komentář