V dnešní době je téměř nemožné navštívit Facebook bez toho aniž byste byli zasypáni obrázky a fotografiemi s marketingovým poselstvím. Je již dobře známo, že využití Facebooku jako nástroje k zachycení nejednoho nového zákazníka je velmi důvtipný způsob k přitáhnutí pozornosti potencionálních kupujících. Důležitou zprávou ovšem je, že Facebook aktualizuje politiku textových překryvů u obrázků a fotografií.
Od 15. ledna bude množství textu využitého na úvodních fotografiích a obrázkových příspěvcích omezeno na maximálně 20% z celkové plochy snímku. Týkat se bude všech vašich nových příspěvků a sponzorovaných příběhů v rámci vašich stránek. Pravého bočního sloupce, vyhrazené pro reklamní sdělení se toto omezení netýká. Do 20% plochy se počítá i veškerý text u log firem.
Pravidla Facebooku omezují uvedení URL adresy, kontaktních informací a výzev k akci na úvodních fotkách, ovšem jen zřídka kdy jsou tyto pravidla dodržovány. Se zavedením nového dvacetiprocentního pravidla Facebook slibuje, že nasadí i větší úsilí k vývoji nástroje, s pomocí kterého zjistíte, jestli je kterákoliv vaše fotografie/obrázek, ať již jako úvodní nebo příspěvek kompatibilní s novými pravidly.
Novým přístupem chce Facebook nejspíše zvýšit kvalitu příspěvků na hlavních stránkách uživatelů a minimalizovat marketingové novinky a obrázky, které mohou působit jako bannerové reklamy a rušit tak uživatele této sociální sítě.
Zdroj: www.entrepreneur.com
Napsat komentář