Chcete víc času na drinky, zmrzliny a prázdninovou pohodu? Zefektivněte si práci s e-shopem na maximum – pomůže vám i naše integrovaná platební brána Shoptet Pay! Jak jsme ji aktuálně vylepšili? A jaké nové doplňky a funkce vám usnadní podnikání? Letní koktejl vám bohužel nenamícháme, ale naše novinky si můžete přečíst už teď. :)
S čím se vytasili kolegové z týmu, který pro vás pravidelně vylepšuje naši integrovanou platební bránu?
V administraci vašeho e-shopu nově najdete automatické výzvy k úhradě objednávek, které zvýší šance na dokončení platby. Co vše vám pomůže, aby vám zákazník neodešel bez zaplacení objednávky?
Tlačítko pro platbu za objednávku si přidejte přímo do potvrzujícího e-mailu, díky tomu jej klient má u sebe hned od začátku, ať platbu dokončí či nikoliv.
Vyzrajte na nedokončené objednávky a využijte automatické odesílání e-mailu s výzvou k opakované platbě.
Pokud vše předchozí selhalo a zákazník stále neuhradil, můžete ho z detailu objednávky e-mailem vyzvat k dokončení platby kartou.
Více informací najdete na Shoptet Pay Podpoře.
Přidali jsme možnost platit v polských zlotých PLN a maďarských forintech HUF.
Naši integrovanou platební bránu Shoptet Pay můžou nově využívat i e-shopy, které prodávají doplňky stravy a produkty s obsahem CBD (kosmetika, potraviny, doplňky stravy ap.). Stačí si ji aktivovat ve své administraci a následně vám pošleme k vyplnění krátký formulář, aby bylo učiněno zadost legislativním náležitostem a registrační/oznamovací povinnosti.
Aktuálně v rámci vylepšování Shoptet Pay připravujeme párování plateb – propojení s bankami. Sledujte novinky na Shoptet Pay Poradně.
Přemýšlíte, jak optimalizovat expedici objednávek a vyřešit zákaznickou podporu? Podívejte se na naše nová napojení.
Mějte vždy přehled o naskladnění zboží, stavu skladových zásob, průběhu kompletace a doručování zásilek, stavu reklamací, vratek a dobírek. Stačí propojit svůj e-shop s aplikací mySTOREman pro efektivní řízení a správu logistiky. Automatizujte procesy vyřizování přijatých objednávek, neplýtvejte svůj čas na odbavování zásilek a naplno ho věnujte svým zákazníkům a marketingu.
Využijte první plně robotizovaný fulfillment v ČR. S rychlostí vychystávání až 300 položek objednávky za hodinu zajistí komplexní proces skladové logistiky od příjmu a uskladnění sortimentu, přípravy a doručení zboží zákazníkovi až po řešení vratek a reklamací. Díky robotům i vy docílíte minimální chybovosti, maximální efektivity, přesnosti a spolehlivosti zpracování objednávek.
Nabídněte svým zákazníkům možnost doručení objednávky do druhého dne. Čas doručení budou znát dopředu v přesném jednohodinovém intervalu, budou si ho moci ale také snadno změnit přes aplikaci. A nebo využít možnost vyzvednutí balíčku na výdejním místě Pickup či přes samoobslužné boxy. Správu celé expedice budete mít po ruce přímo v administraci e-shopu, kde také snadno vytisknete hromadně štítky a objednáte svoz.
Mnoho e-shopů dnes využívá výhody fulfilmentových služeb, díky tomuto napojení ale dokážete kompletně outsourcovat zákaznický servis na telefonu i online na chatu přímo na vašich stránkách. Využijte zástup profesionálních operátorů nonstop 7 dní v týdnu, 24 hodin denně pro vyřešení dotazů, asistence s nákupem i reklamace.
V Shoptet Univerzitě učíme naše e-shopaře jak uspět v podnikání. Víte například, co můžete zkusit, když nerostete tak, jak jste si plánovali? Přečtěte si jeden z univerzitních článků, který jsme ve zkrácené formě připravili i na blog.
Těší nás, že na naši univerzitu slyšíme dobré ohlasy! Věříme, že díky ní od svých zákazníků dostanete to nejlepší vysvědčení plné objednávek.
V každém vlastním exportu objednávek je nyní možné stanovit, zda se má exportovat s UTF8 kódováním. Někteří dopravci toto kódování nepodporují, a tak nelze objednávky nahrát.
V rámci doplňku Balíkobot nově vracíme detailnější upozornění. V případě nemožnosti přidat zásilku tedy zjistíte konkrétní příčinu. U Balíkobotu se také změnil náhled sledování zásilky, který přebíráme od dopravců a Balíkobotu.
Sjednotili jsme Uloženka by WEDO pod jednoho dopravce a jednu volbu při výběru doprav. Služby naleznete v selectboxu při výběru tohoto dopravce. Toto sloučení je důležité pro další rozvoj a automatizaci dopravců. V rámci vašeho nastavení není nutný jakýkoliv zásah, ale raději si Uloženku zkontrolujte.
Napsat komentář