Červencové novinky

()

Chcete víc času na drinky, zmrzliny a prázdninovou pohodu? Zefektivněte si práci s e-shopem na maximum – pomůže vám i naše integrovaná platební brána Shoptet Pay! Jak jsme ji aktuálně vylepšili? A jaké nové doplňky a funkce vám usnadní podnikání? Letní koktejl vám bohužel nenamícháme, ale naše novinky si můžete přečíst už teď. :)

Shoptet Pay novinky

S čím se vytasili kolegové z týmu, který pro vás pravidelně vylepšuje naši integrovanou platební bránu?

  • Automatické výzvy k úhradě objednávek

V administraci vašeho e-shopu nově najdete automatické výzvy k úhradě objednávek, které zvýší šance na dokončení platby. Co vše vám pomůže, aby vám zákazník neodešel bez zaplacení objednávky?

  1. Tlačítko pro platbu v oznámení o objednávce zákazníkovi

Tlačítko pro platbu za objednávku si přidejte přímo do potvrzujícího e-mailu, díky tomu jej klient má u sebe hned od začátku, ať platbu dokončí či nikoliv.

  1. Automatická e-mailová výzva k úhradě

Vyzrajte na nedokončené objednávky a využijte automatické odesílání e-mailu s výzvou k opakované platbě.

  1. Ruční e-mailová výzva k dodatečné úhradě

Pokud vše předchozí selhalo a zákazník stále neuhradil, můžete ho z detailu objednávky e-mailem vyzvat k dokončení platby kartou.

Více informací najdete na Shoptet Pay Podpoře.

  • Nové měny

Přidali jsme možnost platit v polských zlotých PLN a maďarských forintech HUF.

  • Doplňky stravy a CBD produkty

Naši integrovanou platební bránu Shoptet Pay můžou nově využívat i e-shopy, které prodávají doplňky stravy a produkty s obsahem CBD (kosmetika, potraviny, doplňky stravy ap.). Stačí si ji aktivovat ve své administraci a následně vám pošleme k vyplnění krátký formulář, aby bylo učiněno zadost legislativním náležitostem a registrační/oznamovací povinnosti.

Aktuálně v rámci vylepšování Shoptet Pay připravujeme párování plateb – propojení s bankami. Sledujte novinky na Shoptet Pay Poradně.

Vyzkoušejte platební bránu Shoptet Pay i vy.

Shoptet Doplňky

Přemýšlíte, jak optimalizovat expedici objednávek a vyřešit zákaznickou podporu? Podívejte se na naše nová napojení.

Storeman.cz

Mějte vždy přehled o naskladnění zboží, stavu skladových zásob, průběhu kompletace a doručování zásilek, stavu reklamací, vratek a dobírek. Stačí propojit svůj e-shop s aplikací mySTOREman pro efektivní řízení a správu logistiky. Automatizujte procesy vyřizování přijatých objednávek, neplýtvejte svůj čas na odbavování zásilek a naplno ho věnujte svým zákazníkům a marketingu.

Dextrum Fulfillment

Využijte první plně robotizovaný fulfillment v ČR. S rychlostí vychystávání až 300 položek objednávky za hodinu zajistí komplexní proces skladové logistiky od příjmu a uskladnění sortimentu, přípravy a doručení zboží zákazníkovi až po řešení vratek a reklamací. Díky robotům i vy docílíte minimální chybovosti, maximální efektivity, přesnosti a spolehlivosti zpracování objednávek.

DPD

Nabídněte svým zákazníkům možnost doručení objednávky do druhého dne. Čas doručení budou znát dopředu v přesném jednohodinovém intervalu, budou si ho moci ale také snadno změnit přes aplikaci. A nebo využít možnost vyzvednutí balíčku na výdejním místě Pickup či přes samoobslužné boxy. Správu celé expedice budete mít po ruce přímo v administraci e-shopu, kde také snadno vytisknete hromadně štítky a objednáte svoz.

Operátor na klik

Mnoho e-shopů dnes využívá výhody fulfilmentových služeb, díky tomuto napojení ale dokážete kompletně outsourcovat zákaznický servis na telefonu i online na chatu přímo na vašich stránkách. Využijte zástup profesionálních operátorů nonstop 7 dní v týdnu, 24 hodin denně pro vyřešení dotazů, asistence s nákupem i reklamace.

Podívejte se také na další shoptetí doplňky a vyzkoušejte si je zdarma.

Shoptet Univerzita

Shoptet Univerzitě učíme naše e-shopaře jak uspět v podnikání. Víte například, co můžete zkusit, když nerostete tak, jak jste si plánovali? Přečtěte si jeden z univerzitních článků, který jsme ve zkrácené formě připravili i na blog.

Těší nás, že na naši univerzitu slyšíme dobré ohlasy! Věříme, že díky ní od svých zákazníků dostanete to nejlepší vysvědčení plné objednávek.

Další aktuální vylepšení Shoptetu, která vás nestála nic navíc

  • Exporty objednávek

V každém vlastním exportu objednávek je nyní možné stanovit, zda se má exportovat s UTF8 kódováním. Někteří dopravci toto kódování nepodporují, a tak nelze objednávky nahrát.

  • Balíkobot

V rámci doplňku Balíkobot nově vracíme detailnější upozornění. V případě nemožnosti přidat zásilku tedy zjistíte konkrétní příčinu. U Balíkobotu se také změnil náhled sledování zásilky, který přebíráme od dopravců a Balíkobotu.

  • Uloženka

Sjednotili jsme Uloženka by WEDO pod jednoho dopravce a jednu volbu při výběru doprav. Služby naleznete v selectboxu při výběru tohoto dopravce. Toto sloučení je důležité pro další rozvoj a automatizaci dopravců. V rámci vašeho nastavení není nutný jakýkoliv zásah, ale raději si Uloženku zkontrolujte.

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů