Tato těžká doba, jakou si právě procházíme, si žádá nová, kreativní řešení. Mnohé restaurace si u nás začaly otevírat vlastní e-shopy a lidé si zde objednávají své obědy a večeře. Držíme palce! Rádi pomůžeme i vám. Podívejte se, co jsme pro vaše shoptety připravili zdarma tentokrát.
I letos vás zdarma poctivě zásobujeme produktovými vylepšeními, seč nám síly stačí. Občas od vás, našich shopteťáků, slyšíme, že někdy ani nestíháte všechny novinky sledovat. Svět e-commerce jde holt rychle dopředu a my mu musíme být v patách, abychom vám mohli představovat nové vychytávky a funkce. A vy si mohli svůj e-shop vyladit podle toho, jak si právě vaši zákazníci a vaše potřeby žádají. Nejefektivnější cesta pro sledování užitečných novinek je přihlášení se k odběru našeho newsletteru a také přímo v adminu e-shopu. Aktuality rovněž najdete v článcích na blogu – jeden z nich právě čtete. :)
Dnes vám kromě nich navíc přinášíme i pár příkladů nejzásadnějších vylepšení za letošní rok. Tak jen pro malé připomenutí, pokud jste nestačili zaregistrovat v průběhu roku nebo jste na ně dosud neměli čas. Když se do jejich aplikace pustíte teď, můžete si před vánoční sezónou ještě přilepšit a zajistit si více zákazníků.
Obyčejně není vaším záměrem, aby se na tuto chybovou stránku zákazník dostal. Ale nikdo není neomylný, stačí nepřesměrovaná smazaná stránka nebo překlep v url adrese a hop, už je uživatel na stránce 404. Dříve byla tato stránka ve vašem shoptetu generována v automatické podobě. Od letošního léta si ji ale můžete upravit podle sebe. A při tvorbě se můžete inspirovat v našem článku.
V čem je výhoda? Můžete si sem dát vtipný obrázek a návštěvníka pobavit, což vám zaručí malé plus navíc. Nebo zde můžete umístit rozcestník s odkazy, kam pokračovat dále, vyhledávací políčko, materiály ke stažení nebo vybrané produkty.
Zboží vystavené na home page vašeho e-shopu si můžete od září nechávat automaticky generovat (doplňovat). Podle vlastních preferencí si navolíte, podle jakých pravidel se produkty budou na hlavní stránku dostávat. Generovat můžete zboží z určené kategorie, označené příznaky (Akce, Novinka ap.), nové produkty, nejprodávanější zboží nebo náhodný výběr.
V čem je výhoda? Zboží nemusíte naklikávat ručně. Tím pádem vám tato práce odpadne a ušetřený čas můžete věnovat důležitějším věcem okolo e-shopu.
Tato funkce rozšiřuje oblíbené Parametrické filtry a příplatky a má dvě využití. Jednak jako konfigurátor, kdy si zákazník např. u potisku trička může navolit velikost, potisk, barvu ap. Přičemž každá z těchto hodnot může mít svou cenu, o kterou se výsledná cena produktu zvýší. Druhak jako upsellingový nástroj, kdy podobně k produktu přidáte např. prodlouženou záruku, dárkové balení, úpravu na přání ap.
V čem je výhoda? Zákazníkovi budete moci rovnou u produktu prodat nějakou službu nebo úpravu navíc. Nebo získáte snadno ovladatelný konfigurátor zboží.
Na shoptetech si klasicky můžete u každého produktu zadat jeho značku. Letos jsme obdobně připravili možnost přiřadit i dodavatele. Díky nim nebudete při rozlišování vašeho zboží odkázáni jen na značky. Na rozdíl od nich je informace o dodavateli interním údajem e-shopu. S dodavateli můžete pracovat ve filtrech produktů a ve statistikách.
V čem je to dobré? Pomůže vám lépe pracovat se skladem a produkty. Například v případě, že od jednoho dodavatele odebíráte zboží různých značek.
Tolik čtyři namátkově vybraná vylepšení. Věcí, kterými vás v průběhu roku zásobujeme a jsou k dispozici všem e-shopařům, je samozřejmě mnohem víc. Určitě si vybavíte například kontrolu neúplných plateb, napojení na nové dopravce nebo dostupné varianty ve výpisu produktů.
Mrkněte na seznam větších i menších produktových vylepšení, která jsme pro vás a vaše shoptety vydali během října:
Chcete mít na svém e-shopu vyskakovací okno, které by vracelo zákazníky při jejich odchodu do rozpracovaného košíku a přimělo by je nakoupit? Nebo si vylepšit carousel? Vydělávat s affiliate? Ulehčit si správu e-shopu? Mrkněte na zbrusu nové doplňky!
V Poptinu na pár kliků vytvoříte poutavé pop-up okno třeba se slevou, která motivuje dokončit nákup zákazníka odcházejícího ze svého rozpracovaného košíku. Můžete zpracovat také formuláře například pro odběr vašich newsletterů. Zapojte své návštěvníky, získejte více e-mailových kontaktů, snižte počet opuštěných košíků a hlavně – více prodávejte!
Chameleoona uvítají e-shopaři se zákazníky na Slovensku. Díky němu můžete expedovat své zásilky prostřednictvím slovenských kurýrů, jako jsou DPD, GLS, Slovenská pošta, Geis, NEOSHIP, Zásielkovňa, SPS, Remax, Pošta bez hranic či 123kurier. Můžete snadno vytvářet objednávky přepravy, tisknout štítky, sledovat zásilky a kontrolovat vydání zboží. Výhodou je, že pro více e-shopů máte jedno společné prostředí.
Doplněk Premium carousel na vašem e-shopu přehledně zobrazí i textový obsah jednotlivých bannerů. Uživatel tak uvidí jejich názvy a může mezi nimi pohodlně překlikávat. Zákazník získává lepší kontrolu nad obsahem a prohlížením webu, což je pro celkovou zkušenost a prožitek z webu zásadní. Doplněk je responzivní a funkční na šablonách Step, Classic, Rock, Tango, Techno a Pop (z těch alternativních Rubin a Opal).
AffilBox 2.0 je napojení na provizní systém, díky kterému vám mohou ostatní přivádět zákazníky do vašeho e-shopu. Při této oboustranně výhodné spolupráci vám porostou prodeje, za které platíte předem určenou provizi. Systém automaticky hlídá, jakou výši provize z objednávky zákazníka máte partnerovi vyplatit. Zavedení affiliate programu vám může zvýšit tržby o 10 až 60 %.
Shopstato vám pomůže zpracovat informace o objednávkách z vašeho e-shopu do přehledných grafů, prozradit hodnotu zákazníka nebo třeba provést ABC analýzu produktů. Je to nepostradatelný nástroj pro všechny, kteří chtějí získat co nejvíce informací o prodejích, obratech a zákaznících. Snadná čitelnost dat otevírá dveře k rychlému vyhodnocení klíčových indikátorů a snadnému plánování dalších marketingových aktivit.
V podnikatelském systému Profit můžete jednoduše spravovat své doklady – faktury, objednávky, paragony, dodací listy, pokladní doklady. Tisknout je podle vlastních šablon a automaticky zaúčtovávat. Můžete zde vést komplexní agendu objednávek, daňovou evidenci, DPH, pokladní knihy a knihy bankovních účtů, evidenci majetku i skladů. Sestaví daňová přiznání, podá přehled o stavu podnikání v reportech a grafech.
Jaké dva kousky z našich Shoptet Doplňků nabízíme do konce listopadu za atraktivní cenu?
Google před nedávnem vydal doporučení ve feedu uvádět nové jedinečné identifikátory jako Pohlaví, Věková skupina, Barva a Velikost. Nově je můžete označit v rámci svých vlastních parametrů, které už využíváte. Nastavení je jednoduché – na detailu jakéhokoli parametru můžete zvolit zmíněný Google parametr. Pro pohlaví a věkovou skupinu je nutné označit ještě i hodnotu parametru, například muž, žena nebo unisex.
Více o Google parametrech najdete v naší nápovědě. Jakmile je nastavíte, tagy se propíší do feedu. Jestli se váš produkt skládá z variant, nebude na něj mít nastavení vliv.
Nově také umíme Google parametry propisovat pro příznaky jako Custom labely. Ty využijete jak pro katalog produktů na Googlu, tak i na Facebooku. Můžete díky tomu vytvořit další skupiny produktů, kterou jsou například v akci nebo jsou novinkou (nezapomeňte, že už nějaký čas umíme příznaky Akce a Novinka zobrazit zcela automaticky). Nastavení najdete na detailu každého příznaku. V selectboxu Google parametr stačí vybrat číslo custom labelu, pod kterým chcete, aby se zobrazil. Celkem je možné označit až 5 labelů.
Napsat komentář