Facebook je fenomén. Z hlediska jeho využití při podnikání na internetu lze nalézt velké množství různých studií nebo článků zabývajících se způsoby jeho využití, jako je například tento. Vedle marketingu prováděného přímo na Facebooku je další možnost propojení vlastního webu s Facebookem.
V oblasti integrace Facebookových funkcí lze vidět nový trend. Protože internetový lid je veskrze líný, je vhodné mu sdílení zajímavých informací usnadnit. Proto lze využít tlačítko Libí se mi, které je všem, které polkl Facebook důvěrně známé. Oproti již hojně používané ikoně Facebooku, která dovoluje sdílet článek nebo jiný obsah webu přímo na vašem profilu, tlačítko Libí se mi pouze oznámí světu, že se vám prostě něco líbí a ostatní se to dozvědí.
Určitě jste tento problém občas řešili. Našli jste zajímavé video, článek, vtip, nebo cokoliv jiného a chtěli jste se o to podělit. Jenže ta skvělá informační dálnice vás zahltila dalšími daty a po hodině jste si sotva pamatovali, co jste četli nebo viděli, natož pak, že jste odkaz chtěli pověsit vaším známým na oči. Bohužel na internetu platí rčení, že neexistuje nic staršího než včerejší noviny a tak desetkrát vynásobeno. Zde lze poměrně pohodlně využít tlačítku Líbí se mi. Jednuduše, pokud objevíte web se zajímavým obsahem, která má integrované výše zmíněné tlačítko, stačí v podstatě jedno kliknutí.
Tlačítko Líbí se mi lze využít i z jiného důvodu. Někteří lidé jednoduše nemají potřebu na svém profilu zveřejňovat v případě článku celý nadpis, první odstavec článku a další věci. Stačí jim říct: „Tohle je dobré“, místo aby křičeli: „Všichni se podívejte, co jsem našel!“.
Nejdřív je nutné zhodnotit, zda se vám vyplatí integrovat Facebookové funkce na váš web. Facebook se samozřejmě nehodí ke každému tématu. Přestože majoritní složení uživatelů Facebooku nahrává využití v podpoře podnikání v oblasti elektroniky, oblečení, internetu a dalších odvětví zaměřených spíše na mladší generaci, stává se tento nástroj populárnější i mezi starší generací. Z tohoto pohledu integrací takového tlačítka v podstatě nemáte, co ztratit. V nejhorším případě lidé nebudou sdílet váš obsah. Nesmí se však zapomínat, že propagace na Facebooku není o jednom tlačítku.
Pokud máte účet na Facebooku, obě výše zmíněné možnosti můžete vyzkoušet přímo zde na WebŽurnálu. Případně velmi vydařený článek i o implementaci tohoto tlačítka naleznete na serveru Seo-slovnik.cz.
Napsat komentář