Logo lze považovat za jednu z nejdůležitějších součástí identity značky. Těžko si lze představit Apple bez loga nakousnutého jablka, stejně jako například Ferrari bez vzpínajícího se koně. Základními vlastnostmi loga vždy musí být především snadná zapamatovatelnost a nezaměnitelnost.
Samozřejmě existuje mnoho dalších kritérií pro tvorbu dobrého loga, přesto je až s podivem, že mnoho firem tvorbu loga podceňuje a logo neplní ani jednu ze základních funkcí. Pokud tedy přemýšlíte o změně loga firmy nebo nebo nákupu nového loga, doporučuji přečíst si článek 10 Common Mistakes in Logo Design, díky němu se budete moci vyvarovat největších průšvihů. Ve zkratce by šel článek parafrázovat takto:
Doporučuji si ale přečíst celý článek 10 Common Mistakes in Logo Design, každý bod je podrobně rozebrán a doplněn vysvětllující ilustrací.
zdroj: www.smashingmagazine.com
Logo by melo byt naopak komplexni, castecne by nebylo logo, asi bylo mysleno „komplikovane“. Stejne tak bod o nepouzivani vice nez dvou pisem v logu je zavadejici, v logu by mel byt pouzit pouze jeden font, pote uz je to mismas…
Dobrý den,
máte pravdu, slovo komplikované je výstižnější. Co se týče počtu fontů, domnívám se, že využití maximálně dvou fontů je v původním článku uvedeno kvůli logům, které jsou postaveny na rozdílnosti písma, jako například Acer. Pro ostatní loga samozřejmě platí používat jeden font.