Za poslední dobu jsme do Shoptetu přidali spoustu funkcí a vylepšení, jako například nedávno spuštěnou Shoptet mobilní aplikaci. Zároveň od 1. září upravujeme tarify a přidáváme nové rozšiřující funkce zdarma.
Od září vstupuje v platnost nový ceník pro tarify Basic, Business, Profi a Enterprise. O chystaných změnách jsme informovali už v červenci, v tomto článku ale najdete všechny podrobnosti: proč jsme ceny upravili, co nového získáte a jak vám změny pomohou v podnikání.
Chápeme, že navýšení ceny není nejoblíbenější zpráva, proto o ní mluvíme na rovinu. Spolu s vámi roste celý e-commerce svět, ale stejně tak i nároky na naši infrastrukturu a vývoj. Abychom vám dál mohli nabízet spolehlivou a moderní platformu a přinášet nové funkce, je potřeba tomu přizpůsobit i ceny.
Nově obsahuje 12 nových rozšiřujících funkcí v ceně, takže jich v rámci tarifu máte zdarma 48. Jaké jsou nové rozšiřující funkce?
Nově obsahuje 8 nových rozšiřujících funkcí v ceně, takže jich v rámci tarifu máte zdarma celkem 56. Jaké jsou nové rozšiřující funkce?
Stejně jako v tarifu Basic to jsou Podobné produkty, Sady produktů, Top nejprodávanější v kategorii, Mailchimp, Opuštěný košík, Dárky k objednávce a produktům a navíc ještě:
Nově obsahuje 4 nové rozšiřující funkce v ceně, takže jich v rámci tarifu máte zdarma celkem 63. Jaké jsou nové rozšiřující funkce?
Stejně jako v tarifu Business to jsou Min&Max objednatelné množství, Dárky k objednávce a produktům, Provizní systém a navíc ještě:
Jak Slovník pojmů využít v praxi, sepsal Zlatý Shoptet Partner Tomáš Zahálka.
Nově obsahuje 2 nové rozšiřující funkce v ceně, takže jich v rámci tarifu máte zdarma celkem 71. Jaké jsou nové rozšiřující funkce?
Navýšili jsme slevy na předplatné, při předplacení na 2 roky nově získáte slevu 20 %. A u předplatného na 1 rok získáte slevu 10 %.
Pokud využíváte Shoptet Pay Online platbu kartou, máte propojení s bankou zdarma v rámci všech tarifů. Zároveň u tarifu Enterprise máte možnost až 16 autoimportů a propojení s bankou zdarma i bez Shoptet Pay.
S tarifem Enterprise se vám dostane prioritní péče od naší zákaznické podpory. Stačí napsat na naši podporu prostřednictvím helpdesku přímo z administrace.
Dříve byly na některých tarifech nastavené limity na tzv. Přenos dat a Počet zobrazení stránek. Šlo o pozůstatek z doby, kdy nebyl běžný neomezený datový přenos v rámci hostingu.
Každá stránka vašeho e-shopu má určitou velikost (např. s obrázky může mít kolem 1 MB). Při každém zobrazení stránky se tato data stahují do prohlížeče návštěvníka. Pokud byl na tarifu limit například 5 GB, znamenalo to, že stránka o velikosti 1 MB by se mohla zobrazit asi 5 000×, než by byl přenos dat vyčerpán.
Počet zobrazení stránek pak odpovídal zhruba počtu pageviews – tedy tomu, co znáte např. z Google Analytics.
Tyto limity už nebudeme řešit. Úplně jsme je odstranili a ať máte návštěvnost jakoukoli, nebudete na přenos dat ani zobrazení stránek nijak omezeni.
Zároveň zvyšujeme limity pro diskový prostor, tedy prostor pro soubory, které máte v e-shopu uložené (obrázky, dokumenty, videa apod.).
Díky tomu získáváte více místa pro produktové fotografie nebo další soubory, které chcete zákazníkům zpřístupnit. Už žádné zbytečné mazání starších fotek nebo hlídání každého megabajtu.
Pokud vám nový tarif i se zvýhodněným předplatným vyhovuje, není potřeba nic měnit. Cítíte-li ale, že potřebujete více produktů či funkcí, tak doporučujeme přechod na vyšší tarif. Můžete také využít navýšených slev na předplatné. Pro konkrétní doporučení kontaktujte náš tým podpory, rádi vám poradíme na info@shoptet.cz.
Děkujeme, že jste s námi a že společně budujeme českou a slovenskou e-commerce. Změna cen je investice do kvality, inovací a stability služby, která vám umožňuje růst bez kompromisů.
Napsat komentář