Být registrovaným zákazníkem v e-shopu s sebou přináší ve většině případů beze sporu samé výhody a pozitiva. Podmínkou pro dokončení objednávky to ale rozhodně není! Pro ty zákazníky, kteří se rozhodnou čerpat ze slev, které pro své registrované klienty e-shopy nabízí, jsme podstatně vylepšili jejich klientské centrum. Zopakovat svou objednávku, sledovat historii, či stáhnout předchozí faktury půjde teď raz dva.
Bylo, nebylo, před nedávnou dobou žil jeden registrovaný zákazník a ten se přihlásil ke svému uživatelskému účtu ve svém oblíbeném e-shopu. A co tam neviděl? No, vskutku, moc toho nebylo. Mohl si prohlédnout historii svých objednávek a plateb, ale údaje sloužily pouze informativně. Ostatní údaje, jako je třeba jeho hodnocení u zboží nebo diskuse pod produktům, aby ve svém klientském centru pohledal. No uznejte (my jsme to uznali), že tahle pohádka trhákem zrovna není. A tak, kde se vzalo, tu se vzalo, nové klientské centrum.
Nově přibylo po levé straně uživatelského účtu menu a s ním i spoustu nových možností. Zároveň zákazník vidí hned na „nástěnce“ i přehled posledních tří objednávek. Kompletní přehled pak vidí v sekci „Moje objednávky“
V přehledu svých objednávek přibyly dvě důležité novinky:
Zákazník má nyní možno spravovat své doklady přímo ve svém klientském centru. Dostane se tak k přehledu:
Slevy, slevy, slevy. Hýbou světem a jsou jedním z hlavních motivů, proč se zákazníci do e-shopu registrují. Nyní mají tedy i přehled o tom, jaké slevy mohou v obchodě čerpat. Pokud však zákazník žádnou slevu přidělenou nemá, tato sekce se nezobrazuje.
V této sekci vidí zákazník své slevy rozepsané:
Pokud zákazník nějaké zboží ohodnotil, či se zapojil do diskuze v detailu produktu, může se na svá hodnocení i příspěvky nyní zpětně podívat.
Do svého klientského centra se zákazník dostane také velmi jednoduše po dokončení objednávky. Pod souhrnným přehledem objednávky stačí pouze kliknout na patřičný odkaz.
Thanks so much for sharing this excellent info! I’m seeking forward to see much more posts! eecfgkaekeeb