Nově můžete v administraci nastavit automatické generování zálohových faktur a daňových dokladů, v závislosti na změně stavu objednávky. Stačí si u jednotlivých stavů objednávek nastavit, zda budete chtít při změně vystavit jeden z těchto dokladů nebo oba dva. Můžete si tak např. nastavit vygenerování zálohové faktury po přijetí objednávky a daňového dokladu po jejím zaplacení. Automatizaci a zlepšení těchto procesů se budeme v blízké době ještě dále věnovat.
UPOZORNĚNÍ – Pokud jste využívali automatické generování dokladů po přijetí objednávky, nastavte si prosím nový způsob generování dokladů co nejdříve.
V Pokladně bylo upraveno mazání produktů – když vymažete produkt z objednávky, systém nevezme první produkt na řadě, nýbrž skutečně ten, který si přejete odstranit,
druhý a třetí krok nákupního košíku je obohacený novou funkcí. Pokud vás zákazník vyplní v košíku nějaké své údaje a košík opustí, údaje zůstanou uložené a v momentě, kdy se do košíku vrátí, se mu znovu zobrazí. Nebude tak muset vyplňovat vícekrát svou fakturační či doručovací adresu,
do Glami feedu jsme přidali tag PRICE_OLD_VAT, do kterého se propisuje standardní cena produktu, pokud jí máte nastavenou. Díky tomu může Glami k produktům přiřazovat slevy a zvýšit vaše konverze,
vylepšili jsme náhledy objednávek v přehledu. Zavírání náhledu funguje spolehlivě, jak jste zvyklí, po přejetí myší mimo sloupec s kódem objednávky,
Heuréka košík na slovenských projektech lze nyní využívat i za předpokladu, že není měna zaokrouhlená na celá čísla,
pokud Facebook e-shop obsahuje menu s mnoha položkami, jednotlivé položky se zalamují pod sebe.
Napsat komentář