Události

Vzdělávání je to, co vám může pomoct dostat se před vaši konkurenci a nenechat si ujet vlak. Proto jsme pro vás připravili seznam konferencí, na kterých nesmíte chybět. Pokud se vám nechce z domu, určitě koukněte na Shoptet Školku nebo naši Shoptet.TV na YouTube. Seznam pravidelně aktualizujeme, tak se nebojte kouknout častěji.

Akce postupně doplňujeme. Pokud nám na seznamu cokoliv chybí, nebojte se nám napsat na partneri@shoptet.cz a my nové akce rádi přidáme.

Czech Online Expo

Datum konání: 2. 4. 2020 – 3. 4. 2020

Již 3. ročník největšího českého veletrhu pro on-line business a e-commerce. Ve 2 dnech se představí na bezmála 7 000 m2 více jak 100 firem a proběhne více jak 15 odborných konferencí připravených ve 4 sálech na výstavní ploše a na balkonech. Pokud hledáte freelancera pro svůj projekt, nebo chcete jen s něčím poradit, bude příležitostí […]

Přečíst celé

Barcamp

Datum konání: 28. 3. 2020

Barcamp je otevřená konference o vzdělávání a praxi, kde si sami účastníci vyberou přednášky na základě hlasování (zhruba 2 týdny před konáním barcampu je zveřejněn podrobný program). Na Barcampu přednáší jak odborníci, tak samotní účastníci, kteří mají lidem co říci. Přednášející by měl naplňovat hlavní myšlenku barcampu, a tou je sdílení a předávání svých zkušeností […]

Přečíst celé

PPC reklama pro začátečníky

Datum konání: 24. 3. 2020

Jak správně vytvořit a spravovat PPC reklamy, aby přinášely co nejlepší výsledky. To Vás naučí marketér na volné noze, zaměřující se primárně na výkonnostní PPC reklamu Jaroslav Jakubů. Toto školení Vás provede tvorbou PPC reklamy od úplných základů. Školení je provázeno ukázkami i praktickými příklady. Čeká vás: založení účtů na Google Ads a Sklik a jejich správa vysvětlení pojmů CTR, PNO, ROAS a jejich praktické využití […]

Přečíst celé

Data Restart

Datum konání: 5. 3. 2020

Sedm konferencí pod názvem Restart 2020 zahajuje v březnu konference Data Restart. Řešit se budou data, webová i ne-webová analytika, data science a business intelligence v roce 2020. Potkat se mohou provozovatelé webů, majitelé e-shopů, marketingoví manažeři, analytici, online markeťáci, agenturní i freelance konzultanti. 10. ledna 2020 se spustil prodej lístků za cenu 2.900 Kč bez DPH. 13. února 2020 bude představen kompletní program […]

Přečíst celé

Digisemestr

Datum konání: 22. 2. 2020 – 16. 5. 2020

Digisemestr je jeden z nejlepších vzdělávacích programů, je navržen tak, aby poskytl ucelený přehled o všem důležitém v digitálním marketingu. Studenty čeká celkem 13 intenzivních výukových sobot nadupaných informacemi a za katedrou marketingová esa jako Filip Podstavec, Eliška Vyhnánková, Jan Kvasnička, Michal Pastier a další. Kromě sobotní výuky je přidán ještě online kurz, marketingový software zdarma, kontakty […]

Přečíst celé

Eshopista

Datum konání: 20. 2. 2020

Chcete se svým e-shopem zkusit štěstí v zahraniční? Pak byste si rozhodně neměli nechat ujít letošního Eshopistu. Hlavním tématem bude právě expanze. Odnesete si (kromě cenných kontaktů) inspiraci, jak překonat největší překážky, i tipy pro podnikání v cizině.  Vystoupí zástupci e-shopů, kteří sdělí své zkušenosti. Moderovat akci budou Simona Kijonková ze Zásilkovny a Michael Mareš z […]

Přečíst celé

SEO zraz 2020

Datum konání: 10. 2. 2020

Největší SEO konference v Evropě se tento rok bude konat po loňském úspěchu znovu, a to 10. února 2020 v Bratislavě. Očekává se více než 400 SEO nadšenců a marketérů z celé Evropy, těšit se můžete na 17 spíkrů z 8 zemí, mezi nimi i česká esa, jako jsou například Pavel Ungr, Zdeněk Dvořák nebo […]

Přečíst celé

Reshoper

Datum konání: 30. 1. 2020

Celodenní akce, která zahrnuje veletrh a konferenci pro e-commerce komunitu, je jedna z největších akcí pro české e-shopy. Na veletrhu se můžete potkat s firmami, díky kterým váš e-shop vyroste, vyzkoušet si nové nástroje, zjistit, jaké trendy hýbou e‑commerce světem. Konference, která je placená, vás obohatí zkušenostmi 11 inspirativních lidí a 9 praktickými přednáškami. Téma je […]

Přečíst celé

BESTETO workshop – SEO na Shoptetu

Datum konání: 22. 1. 2020

Na workshopu se dozvíte Nejčastější SEO problémy v nastavení Shoptet e-shopů. Průchod administrací a nastaveními, která mají význam pro SEO. Kde najít klíčová slova a jak je zapojit do obsahu webu. Na jaká klíčová slova tvořit podkategorie, jak použít pokročilé SEO pro tvorbu parametrických kategorií. Pro koho je workshop vhodný Pro kohokoliv, kdo využívá Shoptet (majitelé e-shopu, specialisté marketingu v e-shopu) a tuší, že je SEO důležité. Neví […]

Přečíst celé

PPC reklama II – pro pokročilé

Datum konání: 21. 11. 2019

Máte už nastavené první PPC kampaně a chcete se dozvědět, jak je vyhodnocovat a spravovat, aby přinášely co nejlepší výsledky? V rámci tohoto workshopu se naučíme optimalizační postupy, které posunou Vaše kampaně na vyšší úroveň. Workshop je opět provázen ukázkami i praktickými příklady. Workshop v Impact Hubu v Brně povede náš partner Jaroslav Jakubů, který akci uzpůsobil pro pokročilé. Provede vás: správným nastavením kampaní ve vyhledávací a obsahové síti […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky