Marketing

Ani sebelepší e-shop se neobejde bez dobrého marketingu. Právě proto jsme se na něj zaměřili a servírujeme vám články z nejrůznějších marketingových oborů od PPC přes SEO až po sociální média.

10 efektivních cest jak získat uživatele blogu

Jak získat 6.000 čtenářů během 10 měsíců? Otázka je jednoduchá, odpověď trochu složitější. Měření počtu čtenářů je podle našeho názoru nejdůležitejším ukazatelem úspěchu blogu. Čtenáři jsou živou krví každého blogu a hybnou silou, která vede jeho majitele k další práci. Stručně řečeno: čím více uživatelů máme, tím více to na našem blogu žije a jeho […]

Přečíst celé

5 strategií budování odkazů, které opravdu fungují

Možná už jste slyšeli o tom, že skutečné tajemství SEO copywritingu spočívá ve vytváření kvalitního obsahu, který sám přitahuje odkazy. To je značný rozdíl od klasického pojetí, při kterém jde o optimalizaci stránky pomocí klíčových slov, u níž o odkazy skoro žebráme. Jinými slovy, SEO copywriting je metoda tvorby obsahu webových stránek  zameřená na odpověď, […]

Přečíst celé

Vybudujte atraktivní a oblíbený web

Co si budeme povídat, internetových stránek je v dnešní době skutečně mnoho, a tak se člověk musí opravdu snažit, chce-li mít svůj web navštěvovaný a úspěšný. Musí zajistit, aby se k němu lidé rádi vraceli, aby měli důvod přijít znovu, aby si je získal více než ostatní weby se stejnou či podobnou problematikou. Založte si […]

Přečíst celé

Počítadla návštěv – které je nejpřesnější

I když to tak na první pohled nevypadá, na svém blogu mám umístěné hned čtyři počítadla návštěv, a to jednak z důvodů případného výpadku některého z nich, dále pak kvůli různým funkcím a možnostem a v neposlední řadě za účelem srovnávání výsledků. Mimo viditelného a přímo dostupného blueboard.cz využívám i toplist.cz, výborný netagent.cz a také […]

Přečíst celé

SEO Copywriting – 10 základních chyb

Jak psát dobrý text na stránky, který by uspokojil jak touhu po vyšších příčkách ve vyhledávačích, tak nároky klientů na stoprocentní čitelnost a čtenářskou atraktivitu? To vám pochopitelně nikdo nepoví; do jisté míry se musíte s „darem“ umět psát čtivé texty narodit, ale také si své vlastní know-how získat dlouhou praxí. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Jak napsat kvalitní článek za 20 minut

Věřte nebo ne, kvalitní článek, dlouhý 400 až 500 slov je možné napsat během pouhých 20 minut. Zdá se vám to jako fikce? Nikoliv. Pokud se budete držet rad, které vám v tomto článku ukážeme, zvládenete to také. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami […]

Přečíst celé

Zlaté pravidlo online marketingu

Možná už máte dost těch pravidel, která kolem sebe slyšíte. „Dělej tohle, toto je zakázáno, abys uspěl, musíš…“.   Zkusme se na základní pravidlo online marketingu podívat trochu z jiného úhlu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Copywriting: Umění psát

Zamýšleli jste se někdy nad tím, proč vás některé texty na internetu zaujmou a jiné vůbec ne? Ano, grafika a zpracování webu dokáže hodně, ale pojďme si nyní povědět o samotném psaní a jeho stylu. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Jak vytvořit dobře hodnocený obsah vašich stránek

Obsah stránek, který nabízíte světu, je často pod drobnohledem vyhledávacích robotů, kteří ho hodnotí. Na základě tohoto hodnocení se pak jednotlivé stránky ve vyhledávači řadí. A jak jistě víte, ten kdo je v seznamu vyhledávaného výrazu nahoře, vítězí. Jak vytvořit obsah, který roboti budou dobře hodnotit, se dozvíte v následujícím článku. Založte si nezávazně vlastní […]

Přečíst celé

Marketingová komunikace

Pokud chcete svého potenciálního zákazníka na svém webu zaujmout, je nezbytné vědět, jakým způsobem to nejlépe provést. O tom, jak zákazníka zaujmout a vnuknout mu myšlenku, že zrovna zboží na vašem webu je to nejvhodnější ke koupi, se píše v následujícím článku.  Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky