Optimalizace (SEO)

Optimalizace pro vyhledávače (jako je Google, Seznam a další) je hodně důležitá pro to, aby na váš e-shop proudili zákazníci z výsledků vyhledávání. Tipy pro práci s klíčovými slovy, pro linkbuilding a copywriting najdete v našich článcích.

Internet Explorer 9 přichází…

Je to tradice, Microsoft vždy v souvislosti s novým systémem vydává i internetový prohlížeč a Windows 7 nemohl vybočovat z řady, a tak byla nedávno představena finální verze Internet Explorer 9. Vzhledem k tomu, že se teď s trochou nadsázky nemluví o ničem jiném, nemohl jsem ani na Webžurnálu udělat výjimku a nepodívat se na […]

Přečíst celé

Jak na Google? – základy, tipy a triky

I když je u nás stále dominantním vyhledávačem Seznam.cz, nevypadá to vzhledem k posledním datům o růstu, že by si svou pozici ještě dlouho udržel. Do popředí tak vystupuje Google.cz, který už v současnosti má velký počet fanoušků vzhledem k vyhledávání bez všudypřítomných reklam apod. Jak tedy na Google vyhledávat za použití pokročilejších zkratek? Finty, […]

Přečíst celé

Konkrétní dopady Facebooku a Twitteru na SEO

Obecně, ale i zde v komentářích už se vedly diskuse, zda mají vůbec tyto dvě sociální sítě nějaký konkrétní dopad na SEO, na ranky apod. a vzhledem k tomu, že jsem narazil na jeden rozhovor na anglických webech, mohou se různé hypotézy konečně opřít o nějaká fakta. Je sice už prosincový, ale to mu na zajímavosti rozhodně […]

Přečíst celé

Novinky na internetu

Facebook ukončil provoz FBML Přesně 11. března přestalo být pro nově vytvářené stránky respektive záložky k dispozici klasické FBML a přechází se na moderní iFrames. V praxi nicméně nebudou vaše již existující FBML záložky zrušeny, ale jen nepůjdou tímto způsobem vytvářet nové. Když přidám pár slov k novému modelu iFrames, nenašel jsem na něj úplně […]

Přečíst celé

E-commerce copywriting – jak prodat více – 2. díl

V minulém článku jsme vám poskytli určitého průvodce internetovým prodejem. Článek byl zaměřen zejména na kvalitu textů a popisů zboží a služeb. Dnešní článek se zaměřuje na podobnou problematiku z pohledu SEO (optimalizace pro vyhledávače). Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních […]

Přečíst celé

Příklad využití heat map při optimalizaci nákupního procesu

Nadpis je poněkud delší, nicméně vystihuje případ, který byl publikován na blogu GetElastic. Velmi názorně ukazuje, jakým způsobem lze optimalizovat nákupní proces. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Google Chrome atakuje hranici deseti procent

Sledování měnícího se zastoupení konkurenčních prohlížečů používaných internetovou populací je poměrně vděčná reality show. Již lehce přestárlý hegemon Internet Explorer pomalu ztrácí své pozice, zatímco se během relativně krátké doby prosadil Google Chrome. Nyní se podle průzkumu NetAplications blíží Chrome desetiprocentnímu podílu na trhu s prohlížeči. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte […]

Přečíst celé

Co tvoří hodnotu textů?

V poslední době jsem se několikrát setkal s názorem, že pro psaní dobrých textů stačí umět psát. Všichni sice umíme psát již od základní školy, z drtivé většiny z nás to však nedělá spisovatele. Kvalitní copywriter samozřejmě nemusí být spisovatel, samotná dovednost psát ovšem také zdaleka nestačí. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu […]

Přečíst celé

Praktická rozšíření pro Chrome

Rozšíření pro různé prohlížeče mohou značně usnadnit práci nebo jen zpříjemnit pohyb po internetu. Tento článek se zaměřuje na rozšíření, která usnadní život běžnému uživateli, který používá Chrome. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů a všeobecnými obchodními podmínkami

Přečíst celé

Zkracovadla kam se podíváte

Zkrácené URL adresy jsou již nějaký ten pátek poměrně populární. Průkopníkem byla služba TinyURL, která fungovala již od roku 2002. S rozvojem mobilních komunikačních technologií a rostoucí popularitou Twitteru se však objevilo velké množství obdobných služeb. Založte si nezávazně vlastní testovací e-shop na Shoptetu Nevyplňujte toto pole: Vyzkoušet zdarma Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany […]

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky