I přes krásné květnové počasí, které nás usilovně lákalo ven, jsme pilně pracovali a připravili další novinky a vylepšení pro váš e-shopový byznys. Pojďme si spolu připomenout, co se událo nového a o co byste neměli přijít.

cabrio

GDPR last minute

GDPR je definitivně tady. Máte opravdu všechno ošetřeno a nastaveno, abyste nařízení o ochraně osobních údajů udělali zadost? Můžete si to pro kontrolu ještě jednou projet podle našeho článku GDPR – co a jak si nastavit v e-shopu. Článek je hodně technický, prakticky je to názorný návod. A pokud zjistite, že jste šikovní a se vším hotoví, můžete ho s hrdostí použít už jen jako check list.

Tip: Kromě těchto věcí, které je potřeba nastavit, si pak ještě projděte a případně upravte procesy ve firmě a zpracovatelské smlouvy, ať máte ohledně GDPR úplný klid.

gdpr

Modul Pokročilé statistiky

Protože rádi spolupracujeme s někým, kdo vám může nabídnout další zajímavé služby a nástroje, začali jsme připravovat nové moduly s externími partnery. Jako první tak v kooperaci s MonkeyData vznikl modul Pokročilé statistiky.

Při marketingovém rozhodování a plánování složení nabídky produktů je důležité dívat se hlavně na data. Náš nový modul Pokročilé statistiky vám v tom může výrazně pomoci. Ukáže vám totiž, jak se jednotlivé produkty prodávají, které jsou hitovkami nebo naopak propadáky, jaké kategorie nebo výrobce zákazníci preferují a podobně. Jednoduše parádní pomůcka při rozhodování, které produkty určitě naskladnit a které naopak nenaskladňovat nebo vůbec přestat nabízet.

S tarify Enterprise a Profi můžete modul Pokročilé statistiky začít využívat mezi prvními. Postupně ho ale uvolníme i v dalších tarifech, ať můžete tento parádní nástroj používat nakonec úplně všichni.

pokrocile-statistiky-modul-shoptet

Další vylepšení

  • Pokud jste plátci DPH a využíváte modul Automatický import, týká se vás zrušení pole Typ ceny. Ceny se nyní budou importovat podle toho, jak máte nastaveno zobrazení cen v administraci (Nastavení/Základní nastavení – Daně) a tohle nastavení bude vždy upřednostňováno.
  • Zákazníci si nyní mohou jednodušeji odhlásit jednotlivá sledování u hlídacího psa a to přímo v okně sledování cen.
  • Při hodnocení produktu a obchodu už zákazníci nemohou zadávat html kódy. Je to bezpečnostní opatření a neplatí pro vás jako majitele e-shopu, vy stále můžete html kódy používat.

Založte si zcela ZDARMA na zkoušku testovací e-shop nebo pokladní systém v naší službě Shoptet.cz


Vložením e-mailu souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů