Sociální sítě a Facebook především neustále hýbou světem internetového marketingu, a pokud chcete úspěšně propagovat svou značku, nemůžete je opomíjet. Dnes tu mám dvě studie týkající se tohoto sociálního giganta, které by vás mohly ještě více přiblížit správnému směru, jak se v tomto prostředí prezentovat. I když jsou to pochopitelně jen průzkumy, nikoliv závazná pravidla, je to rozhodně lepší než nepodložená teorie, takže přejdeme rovnou k nim.
Průzkum společnosti Knowledge Networks na 30 tisících uživatelů prokázal, že pokud budete fanoušky lákat na nějakou slevu nebo dárek, nestane se pouze to, že dotyčný využije slevu a odejde, ale naopak se u něj výrazně zvýší zájem o značku a především touha sdílet a případně nakoupit. Jak to vypadá v řeči čísel?
Když nakonec tohoto průzkumu přidám konkrétní příklad. Populární herní obr Zynga oslovil své hráče s tím, že jim dá určitý obnos virtuální měny, pokud si projdou reklamu na významnou filmovou premiéru. Výsledek byl, že lístky si koupilo 32% lidí, kteří si reklamu prošli.
Druhý zajímavý výzkum je z dílny Buddy Media a prezentoval ho přímo ředitel společnosti, což už mu dodává slušnou váhu. Ze statistik vyplývá zajímavý fakt, že příspěvky, které jsou na Facebooku zveřejněny ve středu (nehledě na to, jak je odesílatel aktivní v jiných dnech), mají o 8% větší reakce od uživatelů. Dále tvůrci přišli s takzvanými třemi zlatými pravidly pro Facebook.
Tolik ke studiím.
Zdroj: TyInternety
Napsat komentář