Doprava zdarma pro vybrané produkty

()

Umožněte svým zákazníkům nakoupit vybrané produkty s dopravou či platbou zdarma.

A když už jsme u dopravy zdarma – nezapomeňte si nastavit v e-shopu vše potřebné pro Akci Den doprava zdarma od Heureka.cz.

Doprava a platba zdarma

Chcete motivovat své zákazníky k nákupu konkrétních produktů? Využijte například možnost nastavit u nich dopravu či platbu zdarma. Nejen v období před Vánoci (no ano, už se blíží) tuto možnost vaši zákazníci uvítají. Stačí v detailu daného produktu, v záložce ceníku nastavit, že má tento produkt dopravu zdarma. Stejný způsob nastavení platí i pro platbu zdarma. Bez ohledu na cenu produktu či jeho váhu tak zákazník za tyto poplatky neplatí.

Doprava zdarma v košíku

Aby mohla být doprava či platba zdarma započítána dle Vašich představ, je třeba nastavit, jak se má doprava zdarma a platba zdarma v košíku chovat, tedy v jakých případech se má započítávat – možnosti máte dvě:

  1. Pokud má alespoň jeden produkt v košíku dopravu/platbu zdarma
  2. Pokud mají všechny produkty v košíku dopravu/platbu zdarma

Pokud budete mít nastavenou první variantu, bude v takovém případě stačit, aby v celé objednávce zákazníka byl alespoň jediný produkt, kterému jste nastavili dopravu či platbu zdarma – tyto poplatky se mu nebudou počítat vůbec. Toto nastavení je v e-shopu výchozí.

V druhém případě je tedy nutné, aby všechny produkty dané objednávky měly tento poplatek zdarma nastavený. Jednoduše tedy „všechno, nebo nic“.

Vymezení konkrétních doprav a plateb

Ruku v ruce s úpravou přibyla v sekci nastavení jednotlivých doprav i plateb možnost zvolit, zda se daná doprava (či platba) může pro „doprava/platba zdarma“ použít. Díky tomu vyloučíte z nabízených přepravců u objednávek s dopravou či platbou zdarma ty, které by pro vás byly v tento moment nevýhodné.

Tip pro Den dopravy zdarma Heureka.cz

Pokud chcete zapojit svůj obchod do akce Den dopravy zdarma, která probíhá od 18. 11. 2014, od 12:00 hod. do 19. 11. 2014 do 12:00 hod., je třeba, aby Váš e-shop splňoval podmínky dané Heurekou.cz:

  1. Registrovat se do akce Den dopravy zdarma – dnes je poslední možný den pro registraci!
  2. Nabízet alespoň jednu dopravu zdarma při objednávce nad 300 Kč

Bod číslo 1 splníte přes administraci profilu svého obchodu přímo na stránkách Heureka.cz Bod číslo 2 nastavíte přes administraci svého e-shopu.

.

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

  1. Praslicka napsal:

    Dobrý den , tak jsem to testnul a je nám to k ničemu.. v této fázi Doprava zdarma byla zaškrtnuta ale platba zdarma ne a i tak byla nastavena pak v košíku zdarma..
    Dále máme tolik druhů dopravy že si nedovedu představit platit ty nejdražší dopravy.. Pokud nebude možnost nastavit že jen určitá doprava bude zdarma – třeba PPL ..k danému výrobku tak je to na nic.. EMS rozhodně nikomu zdarma asi dávat nebudeme, to je moc drahé :D
    Ale jinak dobrý nápad.
    Hezký den
    Praslicka

    1. Praslicka napsal:

      Možná by nebylo naškodu mít obrázek jako je akce atd.. v obrázku produktu – doprava zdarma to by bylo fajn
      Praslicka

      1. Dobrý den,
        ano, tento grafický příznak velmi brzy přibude.
        Krásný den, přeji.
        Katka

    2. Dobrý den,
      děkuji za Vaše věcné připomínky. Určitě plánujeme nasadit možnost zvolit, který druh dopravy má být pro produkty s možností „doprava zdarma“ nabízen, tudíž bude možné nastavit to tak, aby byl spokojen jak zákazník, tak samozřejmě i e-shop :)
      Hezký den i Vám.
      Katka

  2. Praslicka napsal:

    Aha má chyba platba zdarma je nastavena automaticky dle výše ceny produktu – omlouvám se. Proto je nyní zatím lepší nastavení dopravy zdarma podle ceny celkové objednávky..
    Praslicka

  3. Martin napsal:

    Rozhodně souhlasím s Prasličkou. Nastavit dopravu zdarma pouze na vybrané „přepravky“ nebo naopak odškrtnout např. 1 dopravu (pro nás nejdražší)…

    1. Dobrý den, Martine,

      ještě jednou děkuji za připomínky, požadovanou úpravu jsme provedli a Vy si nyní můžete zvolit, který dopravce má být při možnosti doprava zdarma nabízen a kterého z toho vyloučíte.

      Stejně tak jsme přidali možnost určit si, jak se košík při „dopravě či platbě zdarma“ chová. Článek je nyní o tyto informace doplněný a já pevně věřím, že budete s úpravami spokojen.

      Hezký den, Katka SHOPTET.cz

  4. Martin napsal:

    Tak jsem to vyzkoušel a po Vaší úpravě mi přijde doprava zdarma nyní naprosto nelogická a nefunkční!

    Zákazník si objedná např. suchou stravu s dopravou zdarma + k tomu si bude chtít přidat pamlsek, hračku a pod a hned se mu načte dopravné…

    Tedy bonus pro zákazníka – doprava zdarma již neexistuje!!!

    Navíc, na drobnějším zboží je větší marže = zisk a proč dodávat jen 1 věc s dopravou zdarma, když můžu vydělat vícero peněz na dalších produktech???

    Já jsem si nastavil hmotnostní limity u přepravních služeb, takže se mi nemůže stát, že by si zákazník objednal suchou stravu s dopravou zdarma + 80kg kočkolitů a chtěl by dopravu zdarma…

    Lze nyní nastavit aby doprava zdarma byla na celý košík a ne jen na 1 produkt?

    1. Dobrý den, Martine,

      brzy plánujeme nastavit možnost zvolit, zda se doprava zdarma započítává jen v případě, obsahuje-li košík všechny produkty s dopravou zdarma, nebo v případě, že alespoň jeden takový produkt zahrnuje. Mějte s námi strpení :)
      Krásný den přeji,
      Katka

    2. Dobrý den, Martine,

      ano, jak jsem již psala, nyní jsme tuto možnost zvolit si chování košíku doplnili. Tedy zda se doprava či platba započítá už v případě, kdy košík obsahuje alespoň jeden produkt s tímto bonusem, nebo zda musí pro započítání být takové produkty všechny.

      Mějte fajn den,
      Katka SHOPTET.cz

  5. marie napsal:

    Jen bych ráda upozornila na „skvělou“ letošní vychytávku Heureka – jedna z doprav zdarma musí splňovat doručení až do domu! prima….jelikož neprodáváme lednice, tak to bude zajímavé….

  6. MV napsal:

    Hezký den.

    Když jsme u té dopravy, už se ví kdy by se mohla Uloženka rozšířit o pobočky Parcel Shop?

    Děkuji :)

    1. Dobrý den,
      přesný termín Vám zatím nepovím, ale snad Vás alespoň částečně potěší, že to kolega Leoš analyzoval a implementovat to budeme :)
      Hezký den,
      Katka SHOPTET.cz

      1. MV napsal:

        To se mi líbí :)

        1. Radek napsal:

          Toto poptávám u shoptetu už snad od léta jak kolovrátek, ale zatím furt nic..:(

      2. Jirka napsal:

        Takže bude v budoucnu Shoptet podporovat DPD Parcel Shop?
        Celkem nám jeho implementace chybí.

  7. MV napsal:

    Kateřinám přejeme vše nej. k svátku :)

    1. Za všechny tři Kateřiny v Shoptetu Vám děkuji :)

  8. LevneCinky.cz napsal:

    Dobrý den, mohl bych dopravu zdarma nastavit pro vybrané zboží pouze pokud zákazník bude platit převodem? Doprava zdarma by nebyla-nenaskocila, pokud by zákazník zvolil platbu dobírkou. Děkuji. Ondra

    1. Iva M. napsal:

      Dobrý den Ondro, jde to, ale je to trochu složitější. Napište nám na helpdesk a pořešíme to tam :-) Hezký den!

  9. David Hlavatý napsal:

    Dobrý den,
    Je možné nějak nastavit dopravu zdarma určitému zákaznákovi? Děláme velkoobchod a máme u některých větších odběratelů dohodu dopravy zdarma ale bohužel musíme vždy ručně odstranit.
    Děkuji

    1. Tereza Trajboldová napsal:

      Dobrý den, Davide,
      v tuto chvíli nelze dopravu zdarma nastavit na úrovni jednotlivého zákazníka. Jsou ale dvě možnosti – nastavit dopravu pro velkoobchodní zákazníky zdarma plošně, prostřednictvím doplňku Velkoobchod, který je součástí Vašeho tarifu Enterprise. Druhá možnost je přes slevový kupon na dopravu zdarma, který můžete vytvořit tak, aby byl unikátní pro daného zákazníka a zaslat mu ho e-mailem. Slevové kupony jsou taktéž součástí tarifu Enterprise.
      Za Shoptet tým, Tereza

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů