Společnosti Coca-Cola oživila interní tiskový časopis do digitální podoby a oživila tak své internetové stránky. Sama společnost popisuje nový web, Coca-Cola Journey, jako bohatou, sociálně laděnou digitální platformu, která se spíže snaží představit příběh Coca-Coly, než aby sloužila čistě jako firemní stránky.
Podle Coca-Coly se jejich digitální časopis zaměřuje na všeobecně důležitá témata, sociální kauzy a zprávy ze společnosti. Obsah stránek je rozdělen dle typu – Příběhy, Názory, Značky, Videa a Blog a dle tématu na Značky, Business, Společenství, Zábava, Zdraví, Historie, Inovace a Sport. Kromě hraných příběhů, vysoce nasvícených fotografií, videí a audia, Coca-Cola Journey také obsahuje infografiku a debatní panel s čtenářskými anketami na témata související s Coca-Colou.
Své místo také našla sekce s čísly a ikonami, které zobrazují počet celosvětových produktů, tweetů za čtvrtletí, roky štěstí, výčet zemí, kde jsou produkty Coca-Coly k dispozici a stejně tak i fotogalerii společnosti.
Dalším zdůrazněným obsahem jsou i záložky Naši přispěvatelé, Naši čtenáři, Nejčtenější, Nejsdílenější, Nejsledovanější a Nejdiskutovanější.
Stránky budou ale i nadále fungovat jako centrum firemního obsahu, od tiskových zpráv, informací pro investory, SEC, firemní zprávy po nabízení pracovních pozic. Ovšem layout, design a redakční soustředění se zaměří spíše na budování digitálního časopisu.
Ashley Brown, ředitel komunikace digitálních a sociálních médií ve společnosti Coca-Cola tvrdí, že Journey byl původně publikován jako interní tiskový časopis vydávaný v letech 1987 – 1997. Výkonný ředitel Kent chtěl tento časopis přivést zpět k životu v digitální podobě, který by byl u zrodu nového webu.
„Čím více jsme o této výzvě přemýšleli, tím více jsme si uvědomovali, že bychom neměli naše příběhy držet za čtyřmi stěnami naší společnosti,“ říká Brown. „ Jsme přesvědčeni, že jsme první značkou, která se zeptala, jakou roli by firemní web měl mít, a nahradili tak stávající model interaktivním časopisem zaměřeným na skutečný obsah. Je to risk, ale já sám jsem nadšený z výsledků a reakcí čtenářů, které se z nového konceptu vyplynou.“
Coca-Cola má dostatečné prostředky a vlastnictví k řádné propagaci Coca-Cola Journey. Společnost dokonce vytvořila i playlist písní, ve kterých se promuje propojení Coca-Coly s jejich časopisem Journey.
Zdroj: www.clickz.com
Napsat komentář