Agentura Medio Interactive, tedy dnes už Taste, každoročně pořádá oborové konference pod značkami Data, SEO, PPC a Social restart. Všechny se konají v Praze v hotelu Olšanka. Pro loňský rok a pro konference PPC a Social Restart jsme byli partnerem, takže jsme tam nemohli chybět.
Loňský ročník byl hodně zaměřený na placené kampaně na Facebooku. Letos to na Social Restartu bylo hodně o Instagramu, ale nejen o něm. Mluvilo se i o HR kampaních na sociálních sítích nebo o zábavných satirických videích.
Na akci jsme nemohli chybět. A co se nám nejvíce líbilo? Zjistíte to v článku Top 5 nejlepších přednášek Social Restartu 2018.
Hlavním tématem kromě PPC obecně byla atribuce a automatizace PPC kampaní. Na konferenci PPC Restart přednášeli lidé, kteří PPC skutečně dělají, takže se podělili o příklady z praxe. Vystoupil i Radek Hudák, šéf našeho marketingu.
A jaká tedy konference byla? Přečtěte si náš report o 7 nejlepších přednáškách na PPC restartu.
Napsat komentář