Novinky z vývoje: Více parametrů pro filtrování, UTM parametry pro feed Zboží.cz a další úpravy

()

Zboží nedávno přešlo z protokolu HTTP na HTTPS, což zapříčinilo to, že Google Analytics (kvůli chybějícímu referreru) nepozná, že se na váš obchod prokliknul zákazník přes Zboží.cz. Abychom tuto informaci pro vás zachovali, přidali jsme k URL adresám produktů tzv. UTM parametry, konkrétně pak #utm_source=zbozi.cz&utm_medium=referral, díky kterému budete mít i nadále možnost sledovat příchod zákazníků na vaši stránku ze srovnávače Zboží.cz. Tato změna se projeví jen u e-shopů fungujících na HTTP.

A jaké jsme připravili novinky?

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů