Zboží nedávno přešlo z protokolu HTTP na HTTPS, což zapříčinilo to, že Google Analytics (kvůli chybějícímu referreru) nepozná, že se na váš obchod prokliknul zákazník přes Zboží.cz. Abychom tuto informaci pro vás zachovali, přidali jsme k URL adresám produktů tzv. UTM parametry, konkrétně pak #utm_source=zbozi.cz&utm_medium=referral, díky kterému budete mít i nadále možnost sledovat příchod zákazníků na vaši stránku ze srovnávače Zboží.cz. Tato změna se projeví jen u e-shopů fungujících na HTTP.
A jaké jsme připravili novinky?
Umožnili jsme zadat více hodnot parametru pro filtrování k produktu, hodnoty se propisují i do exportu (XML, CSV, Heureka, Zboží.cz),
v detailu nastavení pokladny se nyní na kartě Peněžní operace správně počítá denní příjem v hotovosti (neobsahuje ruční vklady),
správné ceny ve widgetu Top10 produktů se nyní okamžitě zobrazují i po přepnutí měny,
v přehledu zákazníků je nyní možné filtrovat i dle IČ,
spolu se změnou stavu objednávky, se nyní odesílá i existující související Dobropis (jak automaticky, tak je možné ho zaslat i manuálně),
v případě Aukra je není možné vybrat hodnoty dalších parametrů,
opraven výpočet váhy v objednávce (při ukládání položky se již nepřeukládá výchozí váha),
české e-shopy mají nyní možnost exportovat do CSV i pro dopravce Slovenská pošta,
na šabloně Echo se nyní zobrazuje počet kusů skladem i u produktu bez variant.
Napsat komentář