Připravili jsme nový modul Rozšířená objednávka, která vám pomůže dostat z objednávkového procesu maximum.
Existuje v e-shopech od Shoptet velká řada marketingových nástrojů, jak motivovat zákazníky e-shopu k větším objednávkám, nebo k tomu, aby se do e-shopu vrátili udělat další e-shop. Pracovat se zákazníkem se dá mnoha způsoby. Co vám v motivaci zákazníka k vyšší objednávce může hodně a velmi rychle pomoci, je novinka v podobě Rozšířené objednávky. Díky ní máte nyní možnost maximálně využít i mezikrok samotného objednávkového procesu.
Velmi jednoduše. Zákazník chodí po e-shopu a vybírá. A v momentě, kdy vloží nějaký produkt do košíku, se mu zobrazí vyskakovací okno. To ho informuje o:
No taky velmi jednoduše.
Nezapomínejte, že právě nabídka souvisejícího zboží může velmi výrazně zvýšit objem vašich objednávek! Související produkty se totiž zobrazují i při dokončování objednávky – hned v prvním kroku objednávkového procesu.
A je to! Nastavení není žádnou dřinou a přesto může přinést e-shopu tato novinka mnoho užitku.
V příštích dnech nás čeká velká úprava mnoha hromadných operací v administraci e-shopu. Úpravy se dotknou například hromadné práce s doklady v e-shopu, s objednávkami, hromadného přesouvání zboží do kategorií apod. Vašich nápadů na vylepšení máme spoustu, můžeme se do toho vrhnout. A vy se můžete začít těšit. Za vaši zpětnou vazbu mnohokrát děkujeme a nezapomínejte, na vývoji e-shopů se můžete podílet i nadále. Takže navrhujte, co zlepšit, a nezapomínejte k návrhům hlasovat!
Dobrý den,
modul rozšířená objednávka funguje pouze v nové šabloně? Ve staré – vlastní šabloně vyskočí okno a zobrazí se související produkty, ale info k dopravě zdarma ne…
Dobrý den, Martine,
tento modul je optimalizovaný pro všechny standardní šablony (nikoliv jen pro novou POP či ROCK), které nejsou individuálně upravované. Ve Vašem případě, pokud máte individuální šablonu, můžete tuto funkci buď v administraci vypnout, nebo si ji nechat doladit za poplatek přes technickou podporu (využijte rozhraní Helpdesk). Tuto informaci jsem Vám posílala mailem, nedorazil?
Mějte se krásně,
Katka
Dobry den, lue v shoptetu nejak nastavit, aby eshop od zakaznika nepotreboval adresu, ale stacil mu pouze email a tel cislo? Dky za info.
Dobrý den Pavle, máte na mysli požadované údaje při objednávce? Ty se dají měnit na úrovni povinných polí: https://podpora.shoptet.cz/hc/cs/articles/360003142192-Povinn%C3%A1-pole.