5 věcí, které patří na přední stránku webu

()

V podnikání máte jen jednu šanci udělat dobrý první dojem. Stejně tak je tomu i v případě webových stránek Vaší společnosti. V momentě kdy se zákazníci ocitnou na webových stránkách Vaši společnosti, měli by mít okamžitou představu o tom, kdo jste a co děláte. Statistiky ovšem ukazují, že webové prezentace u mnoha malých podniků zcela postrádají základy, to je vystavuje riziku ztráty zákazníka pouhým jedním kliknutím. Je Váš web uživatelsky přátelský? Má snadnou orientaci?

Podmínek ke správné funkčnosti webové prezentace je několik, od těch ergonomických po obsahové. Začít ovšem můžete s následujícími pěti věci, které by neměli chybět na žádné přední straně webu společnosti.

Kontaktní informace

Nedávný průzkum dělaný Chantilly, Virginia založený na lokáních médií a výzkumné skupiny BIA/Kelsey zabývající se reklamou uvádí, že téměř 75 procent webových stránek u malých podniků nemají uveden e-mail na jejich domovských stránkách a dokonce šest z deseti ani telefonní číslo.

E-mail a telefonní číslo je to minimum, co by na přední stránce Vašeho webu mělo být. Pokud máte i fyzické umístění Vaší společnosti je dobré uvést i plnou adresu s PSČ a státem, včetně map a instrukcí, jak se k Vám pohodlně dostat.

Fotografie, které představí Vaši činnost

Pokud například prodáváte svatební dorty, měli byste někde na přední straně webu mít i ukázku Vaší tvorby. I když toto zní velmi samozřejmě, mnoho obchodních webů používají zcela irelevantní grafiku, jako jsou rodinné fotografie, motýli a spousta dalších blikajících, svítících a nejrůzněji se pohybujících objektů. Na jiných zase, kromě strohého textu v Comic Sans, není vůbec nic.

Ale mějte na paměti. Pokud umístíte nějaký obrázek, ujistěte se o jeho funkčnosti a správném načítání. Obrázkům, které se pohybují, natřásají a „kdo ví co ještě“ se raději vyhněte.

Jasná navigace s pracovními odkazy

Vaše homepage by měla mít jasný navigační systém. Buď vrchní horizontální lištu, nebo postranní svislou. Tlačítka by měla být jasně označená slovy, která odpovídají následujícímu obsahu a měla by pomoci zákazníkům rychle najít to, co hledají. Pamatujte na pravidlo tří kliků.

Také je velmi důležité pravidelně kontrolovat, zdali jsou všechny odkazy na Vašich webových stránkách funkční. Nebo můžete využít Google Webmaster Tools ke zjištění případných 404 errors. Nefunkční odkazy nejenže nedovolí nakupujícím dokončit svou objednávku. Také mohou vzbudit dojem, že se o Váš podnik nestaráte, čímž ztrácíte tak zákazníkovu důvěru.

E-mailová registrace

Jeden z efektivních způsobů, jak podpořit loajalitu zákazníků je pomocí pravidelných newsletterů. Začleňte registrační okno na přední stránku Vaší webové prezentace a nabídněte nějakou odměnu. Například slevu při další objednávce po předložení emailové adresy.

Odkazy na sociální média

Přidáním odkazů na Facebook, Twitter, Pinterest, Istagram a na mnoho dalších sociálních sítí na Vaši přední stránku webové prezentace zůstanete se zákazníky neustále v těsném kontaktu. Použijte rozpoznatelné ikony, které dodržují barevnost a rozměry daného média. Můžete také využít widgets k osvěžení webu.

Zdroj: www.entrepreneur.com

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů