Kniha Pinterest for Business: How to Pin Your Company to the Top of the Hottest Social Media Network, autorů Jesse Lorena a Eda Swiderski popisuje, jak přizpůsobit Pinterest, aby pro Vás „pracoval“. V následujícím článku jsou vypsané rady autorů, jak z Pinterest vytěžíte maximum tím, že nejprve definujete svou značku.
Když začínáte na Pinterest, mějte na paměti, že společnost je jen tak silná, jak sama rozumí svému trhu a zákaznické základně. Musíte umět definovat své služby, a vědět jak mohou být nejlépe agregovány k Vašim potencionálním zákazníkům.
Filozofie podniku hraje velkou roli v definování a realizaci produktu. Kromě toho, skrze filozofii podniku můžete odhadnout, zdali má pro Vás prezentace na sociálních sítích, včetně Pinterestu cenu.
Pokud chcete pomoci v pozicování na Pinterest, musíte začít na svou značku nahlížet z různých úhlů. Zvažte následující:
1. Kdyby Vaše společnost byla auto, jaká by byla? Myslete na Vaše boards jako na různé automobilové značky, a na Vaše pins jako na různá auta. Jako jaká auta byste chtěli být vnímáni? Buďte specifičtí. Tak si pomůžete pochopit důvody, proč by měly Vaše pins existovat. Ty Vám pomůžou utvořit a udržovat prostředí, díky kterému budou mít o Vás odběratelé zájem. Velkou roli zde hrají typické archetypy. Jste tradiční, hledající zábavu, nebo exotičtí? Styloví? Zaměření na rodinu? Nesklouzněte k identifikaci s nudným, nezajímavým autem.
2. Kdyby Vaše firma byla celebrita, jaká by byla? Když lidé na Pinterest vidí Vaše pins, chcete, aby pocházeli z autoritativního zdroje. Stejně tak chcete, aby měli pocit, že sledují zdroj, který by měl být sledován.
Stejně jako u celebrit, Vaše pins ukazují především Váš styl a půvab. Na druhou stranu by neměly zachytávat odběratele, kteří chtějí víc. Je Vaše značka typ osobnosti, která si zaslouží pozornost? Jste kontroverzní? Nebo spíše inovátorští? Popište své podnikání a vše co nejlépe využijte k prospěšnému brandingu.
3. Kdyby Vaše společnost byla zvíře, jaká by byla? Tento způsob může být na cestě za vaší značkou na Pinterest trochu zdlouhavý. Loajální, zábavní, ostražití. Tyto vlastnosti jsou těmi, kterými byste se chtěli chlubit. Nedržte se zpátky při odpovídání na tuto otázku, identifikace značky je zásadní pro porozumění a rozvíjení Vašeho úspěchu. Nemusíte se chovat, jako zvíře, ke kterému se nejvíc připodobňujete. Ale můžete ho využít jako vodítko k pochopení Vaší značky.
Pinterest berte v tomto případě jako zoo. Uživatelé Pinterestu se tak u Vašich boards zastaví, pokoukají, co jste přišpendlili a pokračují dál na cestě v rámci prohlídky. Pochopením Vaší osobnosti, dovolíte ostatním nahlédnout do vnitřní kultury Vaší společnosti.
4. Definujte svůj účel. Business je o účelu a stejně tak i sociální média. Nalezením mezírky je prvním krokem k vybojování velkého segmentu na trhu, o který se zajímáte. Pochopením produktu a toho, jak ovlivní Vašeho potencionálního zákazníka je nezbytné pro využití všech možností na Pinterest.
Mnoho rekreačních středisek a hotelů využívá Pinterest k připínání fotografií svých pokojů a komodit. Čímž lákají další a další hosty. Tím že budete připínat pins, které odpovídají povaze Vašeho podnikání, jste schopni oslovit a upoutat pozornost lidí, kteří můžou či nemusí o Vaší společnosti vědět.
Kromě toho nabízí Pinterest další sociální aspekt a to ten, že umožňuje uživatelům sdílet fotografie, špendlit svoje vlastní obrázky na boards ostatních a dokonce i psát recenze. Pokud máte produkty, které se mohou velmi dobře prodávat, ale jsou limitovány Facebookem a na Twitteru je zase nedostatek vizuálních stimulantů, je Pinterest velmi šťastná volba z řad sociálních médií. S Pinterest mohou Vaše obrázky převyprávět příběh.
5. Definujte svou konkurenci. Zejména v rámci Pinterest, je velmi důležité pochopit a definovat svou konkurenci. Máte skvělou příležitost a možnost participovat na konkurenčních pins, akcích a soutěžích, díky kterým máte cestu k přímému dosažení zákazníků.
Následování Vaší konkurence není nová strategie, ale není to ani pochybná metoda. Na Pinterest se nachází tolik skvělých myšlenek zabývajících se podnikáním. Je dobré zůstávat informovaným o všech nejnovějších trendech a technologiích. Pokud ještě nemáte speciální místo, kam ukládáte informace o Vaší konkurenci, nastavte si Google Alert, to vám pomůže udržet si konkurenční přehled.
Pinterest nabízí pro podniky možnost učit se od sebe a komunikovat mezi sebou.
Zdroj: www.entrepreneur.com
Napsat komentář