Díky vám se modul Pokladna mohl zbavit přídomku „beta“ a v administraci e-shopu ho máte už dostupný v ostrém režimu :) Modul Shoptet Pokladna jste od konce dubna totiž pečlivě testovali a my za tu dobu nasbírali spoustu užitečných návrhů na vylepšení. A ty už jsou na světě.
Díky modulu Shoptet Pokladna můžete provádět veškerou správu spojenou s prodejem svého zboží jak na e-shopu, tak v kamenné prodejně v jediné společné administraci. Administraci Shoptet, kterou už znáte. Už tedy žádné dva systémy – jeden e-shopový a jeden pro prodej na prodejně. Už žádná dvojí práce. Všechno pěkně na jednom místě:
Díky vám jsme sesbírali řadu návrhů na vylepšení, aby pokladna fungovala přesně tak, jak pro svůj prodej potřebujete právě vy. A tady jsou vylepšení a rozšíření, které si Pokladna získala. A za to se mohla zbavit označení „beta“.
V administraci, v sekci Nastavení / Pokladna, na záložce Nastavení pokladny si nově kromě textů na začátku a na konci dokladu můžete nově přidat svoje logo, které necháte vytisknout na pokladní doklad.
Pokud nějaké zboží markujete často a chtěli byste si usnadnit jeho markování, tak tuhle novinku uvítáte. Stačí si navolit libovolné zboží do „Rychlé volby“ a tu budete mít na pokladně neustále na očích. Markování tak bude podstatně rychlejší a snadnější.
Zboží do rychlé volby nastavíte v sekci Nastavení / Pokladna, záložka Rychlá volba.
Někdy se prostě stane, že potřebujete košík vysypat. Proto jsme vám přidali možnost nákup zrušit tlačítkem „Storno„, které najdete vpravo dole pod tlačítkem „dokončit“ nákup.
Díky jednotné správě zboží i zákazníků můžete veškeré výhody přenášet neomezeně jak do e-shopu, tak do kamenné prodejny. Například třeba dárky k objednávce, nebo slevy pro vaše registrované zákazníky. Kdybyste ale chtěli tuhle výhodu nechat jen pro online nákupy, můžete snadno zobrazování dárků nebo slev na pokladně vypnout.
Možnost najdete v sekci Nastavení / Pokladna, na záložce Nastavení pokladny – obecné nastavení.
Zákazníci mají rádi slevy a my máme rádi zákazníky, je fajn mít možnost registrovat zákazníka snadno a rychle hned u pokladny.
Registraci jsme nově vylepšili o propojení se službou ARES. Pokud váš zákazník bude chtít mít uvedené IČ, stačí vložit pouze IČ a ostatní údaje nechat načíst ze systému ARES. Odpadne vám tak zdlouhavé vypisování údajů.
Prodáváte zboží jen na kamenné prodejně, ale nechcete ho zobrazovat na e-shopu? Stačí v detailu produktu zvolit, aby se dané zboží zobrazovalo jen pro pokladnu. Budete ho tak moci i nadále spravovat s ostatním zbožím v jednotné administraci, ale na e-shopu viditelné nebude.
Volbu „zobrazit jen v pokladně“ najdete v detailu každého zboží (administrace e-shopu, menu Zboží), v sekci „Zobrazit“.
Už jste si zkusili ulehčit práci díky modulu Shoptet Pokladna? Vaše zkušenosti vítáme, nebojte se nám o nich napsat :)
Dobrý den,
lze připojit také čtečku čárových kódů? Děkuji.
Pavel Chodil
Dobrý den, Pavle,
ano, čtečku čárových kódů, stejně jako termotiskárnu můžete připojit. Více jsme o tom psali v prvním článku o Shoptet Pokladně http://blog.shoptet.cz/shoptet-plni-nevyrcena-prani/, případně doporučuji si modul Pokladny rovnou vyzkoušet http://www.shoptet.cz/vyzkouset/.
Mějte krásný den.
Dobrý den,
jak je možné správně naskladňovat zboží do eshopu? Je možné využít k tomu nějak modul pokladna?
Ideálně by mělo být možné zadat počet kusů a cenu.
Dobrý den, Oldřichu,
pokud chcete hromadně naskladňovat zboží, doporučila bych spíše formou hromadných importů (sekce Produkty / Import produktů), kdy si kusy a ceny jednotlivých produktů nastavíte v tabulce a tou pak zaktualizujete produkty v e-shopu, nebo jí nahrajete zcela nové produkty. Více se tomuto tématu věnujeme v naší nápovědě http://help.shoptet.cz/topic/import-zbozi/ – zkuste se do ní prosím podívat.
Hezký den, Katka