Zatím posledním velkým krokem při modernizaci administrace byla včerejší novinka v podobě výpisu statistik na titulní stránce a přesunutí výpisu novinek.
Na nástěnce přibyl rychlý přehled se statistikami – máte tak hned po ruce všechny důležité informace k e-shopu, jakmile se přihlásíte do administrace. Tento přehled je zpracovaný graficky a ukazuje, jak si e-shop stál v posledních 24 hodinách, 7 dnech, 30 dnech a za posledních 365 dní. A pro tyto konkrétní intervaly vidíte:
Pro ty, kteří sledujete, jak se e-shopu daří dnes a dařilo včera, přibylo v administraci, v sekci Nastavení / Statistiky, nové časové období, dle kterého lze filtrovat. A to – chvilka napětí – intervaly dnes a včera.
Vše ostatní v detailních statistikách (které mimochodem prošly velkými úpravami v lednu letošního roku – přečíst si o tom můžete ve článku Statistika, nuda je? V Shoptetu rozhodně ne!) zůstalo vše ostatní nezměněné. Rychlé statistiky na nástěnce jsou k těmto detailním navíc.
Jak víte, všechny důležité informace, které byste měli vědět a znát, vám pravidelně píšeme do sekce Aktuality & Novinky. Píšeme vám sem o všech vylepšeních a nových funkcích, které vám pravidelně přinášíme, stejně jako o všem, co se u nás v Shoptetu děje a co byste měli vědět.
Té sekci aktualit patřila ještě do nedávna pravá strana administrace. S novou hlavní stránkou administrace má výpis novinek své místo jinde. V levém panelu. Aktuálně tam nyní najdete kompletní menu administrace, přehled novinek a aktualit a důležité kontakty.
Aktuality, které jsou mladší 3 dnů, mají u sebe příznak „NOVINKY„. Měli byste tak mít vždy na první pohled přehled, jestli vám zrovna nehlásíme něco, co byste si neměli nechat ujít.
Dát rychlý přehled nejdůležitějších údajů o úspěšnosti prodeje tak, aby byly pro správce e-shopu co nejvíce po ruce. A on se tak nemusel pro porovnání s předchozími dny či předchozím měsícem proklikávat do statistik v nastavení. A graficky tento rychlý přehled zpracovat tak, aby byly údaje snadno uchopitelné a přehledné.
Děkujeme za úpravu. Bylo by možné ještě přidat předvolby Tento měsíc a Tento rok a k tomu třeba porovnání s minulým obdobím?
Dobrý den, Petře,
taková úprava v tom rychlém přehledu v plánu zatím není, ale statistiky v administraci Vám umožňují filtrovat podle Vámi definovaných období, můžete si ten přehled udělat přímo tam. A případně Vás poprosím, požadavek můžete poslat standardně přes Knihu přání přes svůj Helpdesk, třeba by takovou úpravu chtěli i další klienti.
Mějte krásný den, Katka
Děkuji, že se snažíte vylepšit prostředí administrace. Osobně postrádám smysl statistik typu posledních 24 h,poslední měsíc např. 9.2.-9.3. atp. Víc mi dává smysl dneska, tento týden, tento měsíc a tento rok. Že bych potřeboval každý den xkrát vidět, že za rok je obrat takový a makový mi také přijde zbytečné. Přiklonil bych se názoru výše tento měsíc a porovnání s minulým obdobím… Anebo udělat anketu co by se tam mělo na úvodní stránce zobrazit, aby to většině přineslo užitek. Můj názor, děkuji :-)
Dobrý den,
přidávám se k názorům shora. Dnes jsem to samé řešila přes helpdesk a bylo mi řečeno, že o takovou statistiku nikdo nestojí a většina klientů vítá nové změny. No já je také vítám, jen bych raději smysluplnou statistiku, kterou nemusím složitě dohledávat. Každopádně jsem ráda, že nejsem jediná.
Dobry den,
nastenka na uvodni strance administrace ma slouzit jako vykonnostni pohled – ma vam pomoc zjistit jak si stojite, v tom ci kterem odbobi, oproti predeslemu. To by nebylo mozne udelat pokud bychom merili obdobi tydne od pondeli (ne poslednich 7 dnu).
Vam nezmizela moznost si zjistit klasicke denni/tydenni/mesicni etc. prehledy, ty jsou stale v slozce Statistiky, popr. na nastence pokud si kliknete na grafy (napr. na tydennim prehledu prejetim mysi na jednotlive dny zjistite stav od 0:00 do 23:59.
Berte to prosim jako rozsireni moznosti statistik eshopu, ktere jste predtim nemeli, ne jako zbytecne dublovani informaci (coz by bylo pokud bychom zobrazovali to same co je v sekci Statistiky)
Dekuji :)
Jinak bych uvítal, kdyby po kliknutí na jakoukoliv položku v levém menu byl již rovnou otevřený první odkaz a nemusel bych klikat znovu.
A co takhle udělat admin-nástěnku ve stylu: Nastavení » Vzhled obchodu » Rozvržení » Prvky ? (každý by si zvolil na vstupní stránku adminu to co on pokládá za důležité…)
A co takhle nechat vstupní stránku adminu na každém ať si zvolí co chce, aby se mu tam zobrazovalo. Např. ve stylu: vkládání prvků na eshopu (viz.: Nastavení » Vzhled obchodu » Rozvržení » Prvky)
já jsem více jak spokojený, takhle jsem si představoval statistiky a spolupráci….