V těchto dnech proběhla smršť několika novinek, které si zaslouží vlastní článek. A tak si teď můžete přečíst o mapkách v detailu objednávky, příznaku Doprava zdarma, automatickém přesměrování a dalších. Ale pěkně postupně.
A abychom se v tom neztratili, vezmeme si k ruce mapu. Konkrétně mapu v objednávkách.
V detailu objednávek e-shopu se nyní zobrazuje mapka od Mapy.cz s uvedenou adresou od vašeho zákazníka. Pro zobrazování nemusíte nastavovat nic, vše je již připraveno. Prostě jsme ji přidali.
Díky tomu si můžete také zkontrolovat, jestli zákazník zadal adresu správně. Pokud je uvedená adresa uvedená chybně, mapka se jednoduše nezobrazí.
Jak víme, zákazník ocení veškeré možnosti finanční úspory. Například za dopravu. V e-shopu nově přibyl grafický příznak Doprava zdarma u produktů, kterým jste tuto možnost nastavili. Nyní můžete u produktu označit Novinka, Tip, Akcea Doprava zdarma.
Nezapomeňte, že také můžete nastavit, která doprava se může použít pro dopravu zdarma. To zase nastavíte v detailu dané dopravy (Nastavení / doprava a platby).
V loňském roce jsme vytvořili modul Pokročilé SEO, který vám umožňuje vytvářet Parametrické kategorie a tím maximálně podpořit návštěvnost z vyhledávačů. Nyní jsme tento modul rozšířili. Co přibylo?
Už se vám nyní nestane, že by dříve uložené odkazy na produkt či kategorii, kde jste měnili URL adresu, odkazovaly na stránku 404. Pokud si v administraci Marketing / Pokročilé SEO nastavíte, aby stránky automaticky přesměrovaly, pokud URL adresu změníte, zákazník se vždycky dostane, kam má.
Když už jsme byli u Rozšířeného SEO, koukněme ještě i do sekce Základní SEO. Tam jsme sice nic nepřidávali, ale určitě stojí za připomenutí možnost nastavovat další přesměrování.
Nezapomeňte, že všechny novinky vám hlásíme přes vaši administraci, v sekci Aktuality & Novinky. Čas od času je dobré se tam kouknout, jen tak vám nic důležitého neuteče.
Dobrý den,
nové nastavení administrace je z mého pohledu kontraproduktivní. Je to jen něco pro „oko“, ale z uživatelského pohledu jste ubrali dost velký kus pracovního prostoru. Změna, která k ničemu nevede, jen se ukrojilo pracovní místo. Ještě bych pochopila, kdyby bylo možné nějak nabídku zasunout, ale nechápu důvod proč byla nutná taková změna.
Zbytečnost, co bude obtěžovat.
Monika Barášková
Dobrý den,
souhlasím s Monikou. Zejména v přehledu objednávek či zboží MENU vysloveně ruší a zbytečně zabírá pracovní místo „informacemi“ které zrovna nepotřebuji…
K novému příznaku – doprava zdarma
Dobrý nápad, jenom si myslím že pěkná výrazná ikona by udělala větší službu než jen holý text…
S pozdravem
Martin
Dobrý den,
nevím, jaké máte další plány s novým MENU, ale co vyřešit MENU následovně:
– MENU schovat do levého horního rohu k logu Shoptet, které by se vyrolovalo.
– dát možnost vlastního výběru nejpoužívanějších funkcí do vrchní lišty např. objednávky + zboží
Tím by nejpoužívanější funkce byly na dosah…
Také teď musím klikat 2x než se dostanu do úpravy např. zboží, protože ZBOŽÍ nevyroluje…
Děkuji a přeji všem pěkné Velikonoce. Martin
Tie mapy v objednavkach sa mi veľmi páčia, možno aj kôvli takémuto detailu si založim e-shop u vás a ako pozerám tak sa da nastaviť u vas aj presmerovanie domen takže nie je nad čim váhať či presunuť e-shop alebo nie
Mapa v objednávce v administraci. Není lepší řešit hnedka příčinu problému, při zadání špatných adres od zákazníků. Myšleno, mít mapku už na frontend-u pro zákazníka, sám si muže zkontrolovat adresu, jestli je správná. Myslím si, že by to bylo uživatelsky velmi dobře přijato.
Jinak mapka v administraci je dobrá věc, pochvala.