Specialisté

Specialisté z oboru e-commerce

Abychom vám co nejvíce ulehčili hledání kontaktů na firmy nebo freelancery, kteří se pohybují ve světě e-commerce, připravili jsme pro vás jejich přehledný seznam.

PPC a reklama
SEO
Linkbuilding

Linkbuilding, nebo také budování zpětných odkazů, je jedním ze způsobů, jak optimalizovat svůj e-shop pro vyhledávače a vylepšit tak své pozice. E-shopy, na které vede síť kvalitních zpětných odkazů, jsou vyhledávači (stejně jako zákazníky) vnímány jako důvěryhodné.

Sociální sítě

Facebook jistě znáte, je totiž jednoznačně největší sociální sítí. Ale jsou i další (např. Instagram, YouTube, Google+,…), které můžete pro svůj byznys velmi úspěšně využít. Jsou to totiž místa, kde se pohybuje nemalé množství vašich potenciálních zákazníků. Každá ze sociálních sítí má však svá specifika, která je dobré znát. Liší se ve způsobu komunikace s cílovou skupinou, stejně jako v možnostech reklamy.

Webová analytika

Webová analytika vám pomůže zjistit například to, jak se chovají návštěvníci na vašich stránkách. Pokud totiž chcete své stránky vylepšovat, nebo odhalit, proč je návštěvníci často opouštějí, je potřeba stránky analyzovat, sbírat data o návštěvnících a následně data vyhodnocovat. Na základě výstupu můžete své stránky vylepšit a zefektivnit.

UX

UX je obor, který se zabývá uživatelskou přívětivostí stránek. Pokud totiž připravujete nebo provozujete e-shop, měl by být příjemný a pohodlný hlavně pro cílového zákazníka. Vaši zákazníci totiž za správné nebo hezkémohou považovat něco úplně jiného než vy. Specialisté, kteří se UX zabývají, dokáží tuto uživatelskou zkušenost zkoumat a testovat. Spolu s nimi tak můžete vytvořit takové stránky, které budou pro zákazníka naprosto pochopitelné, přehledné a v cestě za nákupem nenarazí na žádnou překážku.

Affiliate marketing

Affilate systém je jedním ze způsobů, jak propagovat svůj e-shop. A to za pomoci partnerského webu, který bude váš e-shop odkazovat. Vy pak partnerovi pouze vyplatíte předem domluvenou provizi, pokud přes jeho doporučení někdo nakoupí. Jde tedy o takzvaný provizní systém a nabízí nepřeberné možnosti. Naučte se využívat jeho potenciálu.

E-mailing

Umět napsat takový newsletter, který neskončí ve spamu, je oříšek. Naučte se psát newslettery, na které se budou vaši zákazníci těšit!

Copywriting

Texty mohou být vaší silnou zbraní. Naučte se anebo si nechte psát texty na svůj e-shop, do kampaní či newsletterů, které budou čtivé a srozumitelné. Protože když už dostanete návštěvníka na e-shop, nebo třeba e-mail pro zasílání newsletterů, můžete o něj nesprávnými texty velmi rychle přijít. Copywriting je velmi silným nástrojem na podporu vašeho prodeje.

Projektové konzultace

Projekty mohou být úspěšné, ale mají mnohem větší šanci uspět, když budou vědět kým jsou, jaká je jejich role na trhu, kam směřují a nebo kdo je jejich zákazník. Proč by to dělaly? Protože na základě toho mohou být jejich další strategické kroky velmi efektivní. Ať už budujete brand nabo plánujete novou firemní stránku, projektový konzultant vám může značně pomoci.

Obecný a další typy marketingu
Právní poradenství

Že neznalost práva neomlouvá platí bez výhrad pro každého. I pro ty, kteří podnikají na internetu.

Zajímavé Facebook stránky

Kdo se pohybuje ve světě internetového podnikání, ten možná zná tyto facebookové stránky. Kdo je ještě nezná, možná by je měl mezi sledované zařadit.

This is a unique website which will require a more modern browser to work!

Please upgrade today!