Sociální média

Přes sociální sítě můžete šířit povědomí o svém e-shopu a získávat nové příznivce a zákazníky. Máme pro vás tipy, jak Facebook, Instagram, YouTube a další sítě využívat v online marketingu.

„Zapomeňte na počet fanoušků a sledujte, kolik vám Facebook vydělává peněz,“ radí Eliška Vyhnánková e-shopařům

Čí číslo si vytočí ty největší firmy v Čechách, když se chtějí naučit používat sociální sítě? Elišce Vyhnánkové – jedné z nejuznávanějších expertek na online svět. Na kontě má přes 300 firemních či veřejných seminářů a workshopů pro více než 3 000 spokojených posluchačů. Přečtěte si, co všechno stíhá ve svém 48 hodinovém dni tato závislačka […]

Přečíst celé

Pozvěte na pole sociálních médií místí trhy

Relevance je klíčové slovo u téměř každé úspěšné iniciativy v sociálním prostředí. Lokace je zase jedním z hlavních způsobů, jak propojit publikum s vhodným obsahem a zkušenostmi. Samotný marketing, či obchodní cíle mohou být někdy omezeny na základě určité zeměpisné oblasti, ať už z důvodů různých regulí, konkrétních omezení či z praktického dosahu společnosti.

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky