Začínáme

Rozjet e-shop není v dnešní době nic tak těžkého, ale rozjet úspěšný e-shop už tak snadné není. První fáze je klíčová. Čeká vás spousta přemýšlení, nastavování a my vám s tím chceme co nejvíc pomoct. Máme pro vás cenné rady a tipy do začátku. A určitě mrkněte i do naší Shoptet školky, kde vás naučíme, jak chodit ve světě e-commerce.

5 strategií budování odkazů, které opravdu fungují

Možná už jste slyšeli o tom, že skutečné tajemství SEO copywritingu spočívá ve vytváření kvalitního obsahu, který sám přitahuje odkazy. To je značný rozdíl od klasického pojetí, při kterém jde o optimalizaci stránky pomocí klíčových slov, u níž o odkazy skoro žebráme. Jinými slovy, SEO copywriting je metoda tvorby obsahu webových stránek  zameřená na odpověď, […]

Přečíst celé

Vybudujte atraktivní a oblíbený web

Co si budeme povídat, internetových stránek je v dnešní době skutečně mnoho, a tak se člověk musí opravdu snažit, chce-li mít svůj web navštěvovaný a úspěšný. Musí zajistit, aby se k němu lidé rádi vraceli, aby měli důvod přijít znovu, aby si je získal více než ostatní weby se stejnou či podobnou problematikou.

Přečíst celé

Vydělávejte na svém webu s Google AdSense

Lákání a nabízení čehokoliv formou reklam je dnes již naprosto běžná záležitost. Neujdete ani několik desítek metrů bez zahlédnutí do očí bijícího billboardu. Na internetu se reklamní bannery začaly šířit takovým tempem, že už si je může dovolit i každý alespoň trošku navštěvovaný osobní blog, jako je třeba ten můj. A protože už jsem psal […]

Přečíst celé

Přesouváme WordPress z domény na doménu

Přestože na internetu lze najít celou řadu návodů, jak přesunout instalaci WordPress včetně databáze na jinou internetovou adresu, žádný z nich se mi nezdál dostatečně podrobný a přesný, a tak, jelikož jsem tento přesun sám nedávno prováděl, jsem se rozhodl sepsat krok za krokem, jak postupovat, aby vše proběhlo rychle, bezpečně a zaručeně správně.

Přečíst celé

Jak efektivně prodávat reklamní místo na stránce

Jistě se všichni shodneme na tom, že přímý prodej reklamního prostoru na stránce se vyplatí. Jednak nepoužíváme žádného prostředníka, který si v lepším případě vezme půlku, ale hlavně si určujeme podmínky tak, aby byly výhodné pro obě strany. Nemusí přitom platit limity prostředníka, jako je například rozměry banneru nebo jeho velikost.

Přečíst celé

Marketingová komunikace

Pokud chcete svého potenciálního zákazníka na svém webu zaujmout, je nezbytné vědět, jakým způsobem to nejlépe provést. O tom, jak zákazníka zaujmout a vnuknout mu myšlenku, že zrovna zboží na vašem webu je to nejvhodnější ke koupi, se píše v následujícím článku. 

Přečíst celé

Navigace pro příspěvky