Teenageři a mladí dospělí se sesypávají na Tumblr: Co to může pro společnosti znamenat?
Pryč s novou, sem s novější.
Pryč s novou, sem s novější.
Docela vysoká je pravděpodobnost, že byste se jen tak náhodou jednou neprobudili s myšlenkou, že dokážete úspěšně zaběhnout maraton a to bez žádného předešlého tréninku. Stejně tak asi nepoběžíte poprvé do tělocvičny s očekáváním, že rovnou naskočíte do kurzu pokročilé jógy. Oba dva nápady by nejspíše skončili s vážnými následky nejen na vašem zdraví.
Dle nové studie Association of National Advertisers (ANA) a MediaVest více než 85% marketérů uvedlo, že v blízké budoucnosti plánuje zvýšit své rozpočty na reklamu určenou pro mobilní zařízení.
Stejně jako rádio vyšlapalo cestičku pro televizi a noviny zase pro internet, tak i nárůst používání mobilních telefonů nabízí nové možnosti pro realizaci příběhů o vaší společnosti, kterými můžete oslovit nespočet potencionálních zákazníků.
Sociální média nejsou čistě jenom o přímých sociálních výsledcích. Na vašich webových prezentacích existuje řada míst, kde sociální média mohou zlepšit vaši optimalizaci pro vyhledávače a zároveň tak pomohou vaší online přítomnosti k růstu.
Online marketing v roce 2012 lze charakterizovat a shrnout do pár slov: mobilní, velké značky a aktualizace od Googlu. Stejně tak, jako se ohlížíme za uplynulým rokem a rekapitulujeme události a pokroky, které v loňském roce formovaly online marketing, musíme se i podívat do budoucna a popřemýšlet, co rok 2013 do oddělení online marketingu nejspíše přinese.
Většina z nás používá několik nejrůznějších seznamů a TO DO listů každý den. Ať jde o seznam úkolů na pracovišti, nebo o seznam, co je potřeba nakoupit. Kde byste ale asi nečekali využitelnost kontrolních seznamů, je PPC (pay-per-click) management. Dokonce i nejzkušenější PPC manažeři potřebují připomenutí, které jim pomáhají zajistit nejlepší možné výsledky z jejich kampaní. Pomocí […]
Každé zahájení i každá malá společnost má svůj ojedinělý příběh, který může vyprávět světu. Něco díky čemuž se vaše značka propojí se svými zákazníky. Jako obchodní lídr ve věku, kdy téměř vším hýbají sociální média, máte možnost získat oddanost zákazníků přetvořením vašeho příběhu, aby vyjadřoval základní poslání vaší společnosti. A to ve velmi poutavé, atraktivní […]
Pokud se trápíte s povánočními kily navíc, překontrolujte raději i „figuru“ svých webových stránek. K jejich přesycení může dojít velmi snadno. Velké množství firem se na své weby snaží vložit co nejvíc obsahu, v důsledku čehož dochází ke ztrátě hlavního poselství celého webu a ke špatnému dohledávání žádaných informací.
V dnešní době je téměř nemožné navštívit Facebook bez toho aniž byste byli zasypáni obrázky a fotografiemi s marketingovým poselstvím. Je již dobře známo, že využití Facebooku jako nástroje k zachycení nejednoho nového zákazníka je velmi důvtipný způsob k přitáhnutí pozornosti potencionálních kupujících. Důležitou zprávou ovšem je, že Facebook aktualizuje politiku textových překryvů u obrázků a fotografií.