Analytiku využívá čím dál víc e-shopů a ne nadarmo je jedním z nejdiskutovanějších odvětví na trhu. Kdo chce se svým online podnikáním uspět, musí dokonale znát všechny jeho klady i zápory. Proto jsme přišli s novým vylepšením, které ve spolupráci s MonkeyData přináší do e-shopů pokročilé statistiky a reporting. Zákazníci díky němu získávají jak rychlý přehled o aktuálním dění v e-shopu, tak celkové povědomí o fungování svého podnikání a podněty pro další zlepšování.
Obsah
Schopnost číst ve statistikách už dávno není výsadou tajuplných analytiků a jiných kouzelníků, kteří se nebojí hrabat v číslech. Google Analytics máme na svých webech skoro všichni. Proč se do toho neponořit naplno? Naplánujte úspěšné strategie a dělejte rozhodnutí podložená reálnými daty!
Souhrnný přehled a Pokročilé statistiky v Shoptetu přináší možnost zkoumat různé segmenty produktových dat a nabízí tak e-shopařům jasný přehled o výkonu jejich produktového portfolia, včetně podnětů nutných pro další optimalizaci a zvýšení prodeje. Snadno tak zjistíte, které produkty mají vysokou návratnost, nebo se naopak můžete zaměřit na ty, které se přestaly prodávat a zabírají vám místo na skladě.
Souhrnný přehled vám poskytne ucelený základní pohled na to, jak si vedete ve vybraném časovém období. Pokud jste tedy spustili marketingovou kampaň, můžete si zobrazit data za dobu trvání této kampaně, a snadno tak zhodnotit, jestli pro vás tato akce byla přínosná nebo ne. Velikou výhodou je také možnost si sami zvolit, které stavy objednávek chcete do analýzy zahrnout. Výsledná data si pak můžete vyexportovat do Excelu a dál s nimi pracovat podle vašich potřeb.
Pokud vás ale data zajímají do hloubky a potřebujete se do problematiky opravdu ponořit, pak sáhněte po Pokročilých statistikách. Díky monitorování výsledků snadněji přesně určíte, kdy je třeba provést drobné nebo výraznější změny, jako je například úprava ceníku, nabídka slev, optimalizace portfolia nebo způsob naskladňování. V Pokročilých statistikách máte velmi pestrou nabídku metrik a segmentů, které můžete libovolně kombinovat, a získat tak výstupy, které vám pomůžou rozvíjet další strategie. Bude tak pro vás snadné zjistit nejvhodnější způsob dopravy, vytvořit pro zákazníky věrnostní program na míru, utužit vztahy personalizovanými nabídkami, odhalit skryté hity nebo naopak propadáky, které by váš e-shop jen stahovaly ke dnu. Stačí si jen vybrat, co vás zajímá a podle zjištěných výsledků pak plánovat další kroky a strategii.
Porozumíte svým výsledkům do hloubky, a získáte tak ukazatel, který vás nasměruje k potřebným změnám a zlepšením.
Přímo MonkeyData, stačí se podívat na záznam z webináře přímo tady:
Je to jednoduché, stačí se podívat na stránky Shoptet Doplňky a najít si doplněk Pokročilé statistiky.
Napsat komentář