Založme spolu PPC kampaň

()

Znáte to. Hledáte na Googlu dámský čarodějnický klobouk. Nejde vám o značku, chcete nějaký pěkný a také ne úplně drahý. Kliknete na inzerát v horní části stránky, který hlásá „Velký výběr klobouků za skvělé ceny“. Octnete se na domovské stránce e-shopu. Podivíte se, že nabízejí snad úplně všechno. Lektvary, košťata, mandragory, no páni! Ale kde jsou ty klobouky? Najdete kategorii „oblečení“. Pak „doplňky“. Ještě „klobouky“. Tak a ještě „dámské klobouky“. Uf! Nešlo by to zjednodušit?

Založme PPC kampaň.

Kdyby tenhle čarodějnický e-shop inzerát zacílil přímo do sekce dámských čarodějnických klobouků, ušetřil by mě zdlouhavého klikání, filtrování a hledání. Jak to máte vy? Cílíte své PPC inzeráty tak, abyste návštěvníkům nedělali z nákupu překážkovou dráhu? Jak se tomu ale vyvarovat? Vezměme to od začátku a připravme PPC kampaň ve vyhledávání pro náš suprový fiktivní e-shop Beta.Shoptet.cz

Nejčastější chyby v PPC? Najdete je zde >>>

1. Které produkty budeme propagovat?

Při rozhodování je třeba zohlednit rozpočet, který na inzerci máme a také průměrnou cenu za proklik (CPC) u klíčových slov. CPC se liší obor od oboru. Je velký rozdíl, jestli inzerujete na klíčové slovo půjčka nebo dámské oblečení.

Je důležité vzít v potaz i to, jak se daný produkt vyhledává. Jestli jsou počty hledanosti nízké, budete to muset vzít za jiný konec. Můžete zájem vyvolat. Nebo propagovat jiné, více hledané zboží.
Pro výběr produktů k propagaci se můžeme také rozhodnout podle marže nebo třeba skladových zásob. Mám tu pro jistotu další ALE. Pokud totiž prodáváte šroubky za korunu, ALE průměrná objednávka je 1300,- Kč, může se vám vyplatit propagovat i takové zboží.

Na Beta.Shoptet.cz budeme propagovat oblečení. Předpokládejme, že tam máme skvělou marži.

2. Volba klíčových slov

Klíčová slova

Klíčová slova PPC

3. Rozdělení struktury kampaně

Dobrá struktura je důležitá mimo jiné i proto, abychom mohli ke klíčovým slovům přiřadit vhodný inzerát a zacílit návštěvníka do správné sekce e-shopu.

Mrkněte, jak bychom mohli rozdělit obecná slova, která jsme zvolili.

PPC kampaň

Struktura PPC kampaně

4. Shody klíčových slov

Klíčová slova můžeme zadat ve 3 typech shody: volná, frázová a přesná. Od toho se pak odvíjí, na jaké vyhledávané dotazy se zobrazí inzerát.

5. Inzeráty

Inzeráty jsou třešnička na dortu. Jak je vidět v návrhu struktury, inzeráty jsme připravili hodně relevantně ke klíčovým slovům a také jsme je zacílili do správné sekce.

Pro sestavu s klíčovými slovy dětské oblečení napíšeme něco fakt lákavého a zacílíme rovnou na beta.shoptet.cz/detske-obleceni/.

PPC inzerát

PPC inzerát

Co vy, jak pracujete se strukturou PPC kampaně? Děláte něco jinak?

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů