Novinky z vývoje: Vylepšení pokladny, SEO vychytávka a další

()

Pokud se vám stává, že si zákazník přijde vyzvednout objednávku osobně a platí přes Pokladnu, ode dneška máte možnost tuto objednávku jednoduše vyřídit na dva kliky, přičemž se přijaté peníze správně zaevidují jako hotovostní příjem anebo platba kartou.

V detailu objednávky je nyní tlačítko Pokladna s možnostmi platit hotově anebo kartou. Částka k úhradě zohledňuje všechny příslušné slevy, ovšem nezohledňuje dopravu a platbu – zde se předpokládá, že tato položka byla stornována.

Pokud nemáte přiřazeny žádné doklady, stačí nákup potvrdit. Pokud nějaké doklady existují, bude je nutné nejprve smazat.

Další provedené úpravy:

Jak se vám článek líbí?

Pro hodnocení klikněte na hvězdičku

Průměrné hodnocení / 5. Počet hodnocení:

Zatím žádné hodnocení. Buďte první!

Navigace pro příspěvek

  1. David napsal:

    Dobrý den,
    možnost nezobrazovat produkt v navigaci mi chyběla a je super. Ale nepřišel jsem na 2 věci.
    1) Jak tento příznak určit v pohodě a následně ho tedy s pohodou synchronizovat?
    2) Jak si v administraci vyfiltrovat produkty, které jsou vyjmuty ze zobrazování v navigaci?

    Děkuji za odpověď

    1. Konstantin Sulimenko napsal:

      Dobrý den, Davide, tyto dotazy prosím směřujte na helpdesk, tam vám poradí nejlépe :)

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Odesláním zprávy souhlasíte s podmínkami ochrany osobních údajů